تاریخ انتشار: 1401/04/16 01:18
کد خبر: 19707

نخستین واکنش اینستاگرامی بازیکن جدید استقلال

سیدمحمد حسینی مدافع جدید استقلال با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، به آبی‌پوش شدنش واکنش نشان داد.
نخستین واکنش اینستاگرامی بازیکن جدید استقلال

سیدمحمد حسینی جدیدترین بازیکن استقلال است. مدافع فصل قبل هوادار چند روز پیش با حضور در هتل اسپیناس قراردادش را با آبی‌های پایتخت به امضا رساند و سرانجام چهارشنبه شب پیوستن او به جمع شاگردان ساپینتو توسط رسانه رسمی باشگاه اعلام شد.

حسینی که فصل خوبی را در هوادار سپری کرد و به گواه آمار جزو مدافعین برتر لیگ بیست و یکم قرار گرفته است، فصل بعد را در استقلال به میدان می‌رود تا بتواند جای خالی محمد دانشگر را در ترکیب این تیم پر کند که راهی سپاهان شد.

حسینی پس از پیوستن به استقلال، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از رسیدن به رویای کودکی و پوشیدن پیراهن آبی خبر داد.

 

حسینی در این پست اینستاگرامی نوشته است:

سلام به همه آبی‌دلان

شاید از نظر خیلی‌ها گفتن این، جمله‌ای کلیشه‌ای تلقی شود ولی حقیقت این است که روزها را با خیال پوشیدن پیراهن مقدس استقلال گذراندم، درون زمین جنگیدم، سخت تلاش کردم تا به چیزی برسم که اکنون از آن من است. این جملات نه شعار است و نه اغراق. بلکه تحقق رویایی است که از بدو ورودم به فوتبال با من بوده است.

امشب یکی از بهترین شب‌های زندگی من خواهد بود که توانستم به آنچه که در رویایم می‌گذشت، برسم. از امروز و برای انجام اولین تمرین و اولین مسابقه در کنار شما هواداران عاشق استقلال لحظه‌شماری خواهم کرد تا هر آنچه در جان و توان دارم، برای تیم محبوبم بگذارم. امیدوارم که با حمایت‌های شما عاشقان تیم بزرگ و دو ستاره استقلال، با هم برای موفقیت و نوشتن یک برگ زرین دیگر در تاریخ این باشگاه پر قدمت تلاش کنیم.

جا دارد به رسم ادب از رضا عنایتی و تمام مربیانی که به پیشرفت فوتبالی من کمک کردند، تشکر ویژه‌ای داشته باشم. از همسر و خانواده‌ام که همواره با حمایت‌هایشان باعث دلگرمی و انگیزه من بودند نیز سپاسگزارم. باشد که با طی کردن پله‌های موفقیت، رو سفیدشان کنم.

سید محمد حسینی، یکی از میلیون‌ها هوادار استقلال

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxb6j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال و تمدید شبانه با دو ستاره جوان(عکس)
سبحانی ۴ ساله بست، آذری 2 ساله