تاریخ انتشار: 1401/04/16 22:55
کد خبر: 19670

آبی های بی سرصدا در نقل و انتقالات/ فرصت هایی که از دست می رود

آجرلو وقت قهرمان لیگ را با تمدید هدر داد.
آبی های بی سرصدا در نقل و انتقالات/ فرصت هایی که از دست می رود

استقلال تهران پس از یک دهه ناکامی در کسب جام، فصل گذشته با هدایت فرهاد مجیدی و مدیریت آجرلو موفق به کسب جام قهرمانی شد.

درست در فصلی که بنظر می رسید استقلال به انسجام تیمی دست پیدا کرده و ازاین به بعد خبری از حواشی ده سال گذشته از دعوا های مجازی تا اعتصاب و بازیکن سالاری دراین تیم خبری نیست.

فرهاد مجیدی با جدایی ناگهانی و مصطفی آجرلو با عملکرد ضعیف خودش در کنترل حواشی به وجود آمده، قهرمان فصل گذشته را  به تنظیمات کارخانه بازگرداندند و مجددا در فصل نقل و انتقالات به جای خرید بازیکن وارد بازار حواشی و جنگ های مجازی شد.

آجرلو ابتدا برای پر کردن جای خالی فرهاد مجیدی به بن بست خورده بود و پس از کش و قوس های فراوان موفق به جذب ساپینتو پرتقالی شد اما هنوز وضعیت تمرینات استقلال و لیست این سرمربی برای فصل آینده مشخص نیست که نوید یک فصل دشوار را برای آبی پوشان می دهد.

خارج از بحث سرمربی، استقلال تهران اگرچه امسال به لحاظ مالی مشکل چندانی ندارد اما در خرید بازیکن ناموفق عمل کرده است و علاوه بر ازدست دادن مهره های کلیدی خود به جز جوانان جویای نام تا به این جای کار دست به خرید مهره های نام آشنا نزده است.

مصطفی آجرلو تنها با جوانان استقلال دست به تمدید های بلند مدت زده است که باتوجه به قرارداد داشتن این بازیکنان کاری بی دلیل است.

بیهوده بودن تمدید های آجرلو زمانی جلوه بیشتری پیدا می کند که ترکیب اصلی آبی پوشان برای فصل آینده نقص های بسیار زیادی دارد.

جدایی محمد دانشگر،نامعلوم بودن وضعیت حسین زاده و اتفاقات تلخی که منجر به جدایی وریا غفوری شد وضعیت پیش فصل استقلال را بحرانی تر هم کرد.

تا اینجای کار تنها عملکرد مثبت آبی پوشان در نقل و انتقالات حفظ آرمان رمضانی و رافائل سیلوا است که تا حدودی می تواند جو متشنج علیه آجرلو را کنترل کند.

حالا باید دید مدیران آبی در زمان باقی مانده موفق به جذب مهره های اثر گذار خواهندشد یا فصل آینده استقلال مجددا مدعی حواشی لیگ برتر است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8mob

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چالش مشترک ساپینتو و استقلال؛ 3 یا 4؟