تاریخ انتشار: 1401/04/19 21:23
کد خبر: 19560

دومین پاسور برتر لیگ بیستم گزینه جدید یحیی گل‌محمدی

سرمربی پرسپولیس نام یک هافبک باتجربه را برای حضور در جمع سرخ‌پوشان به مدیران باشگاه ارائه کرده است.
دومین پاسور برتر لیگ بیستم گزینه جدید یحیی گل‌محمدی

 یکی از نقاط ضعف سرخ‌پوشان پرسپولیس برای لیگ بیست‌ودوم در میانه زمین است، جایی که در پست هافبک دفاعی یحیی گل‌محمدی تنها 2 هافبک تخصصی در اختیار دارد و در صورت مصدومیت کمال کامیابی‌نیا یا میلاد سرلک، سرمربی باتجربه پرسپولیس کار دشواری برای چینش سیستم مورد علاقه خود با حضور 2 هافبک خواهد داشت.

رضا اسدی هافبک دفاعی فصل گذشته سرخ‌پوشان بعد از اتمام قراردادش، به لحاظ مالی برای فصل جدید هنوز با مدیران پرسپولیس به توافق نرسیده و مبلغ درخواستی بالای اسدی باعث شده تا مذاکرات میان او و پرسپولیسی‌ها متوقف شود و یحیی گل‌محمدی هم به تازگی گزینه جدیدی را به مدیران باشگاه ارائه کرده است.

دومین پاسور برتر لیگ بیستم پرسپولیسی می‌شود؟

احمدرضا زنده‌روح هافبک 30 ساله سابق گل‌گهر سیرجان در فصل گذشته برای گذراندن خدمت سربازی خود در فجرسپاسی شیراز حضور یافت. زنده‌روح در لیگ بیست‌ویکم در تمامی دیدارها در ترکیب اصلی فجرسپاسی به میدان رفت و گل تساوی‌بخش ارزشمندی را مقابل استقلال برای تیمش ساخت و هم‌چنین یک پاس‌گل هم مقابل تراکتور تبریز داد تا فصل را با 2 پاس‌گل و البته تجربه تلخ سقوط به لیگ یک در فجرسپاسی به پایان برساند.

زنده‌روح در دوران حضورش در گل‌گهر در لیگ بیستم، فصلی رویایی را سپری کرد و با 3 گل و 8 پاس‌گل نقش کلیدی در تیم قلعه‌نویی داشت و تا هفته پایانی در کورس آقای پاس‌گلی بود و در نهایت با اختلاف یک پاس‌گل، رقابت را به سروش رفیعی واگذار کرد. سروش رفیعی در حال حاضر در پرسپولیس قرار دارد و حضور احمدرضا زنده‌روح می‌تواند بر خلاقیت خط هافبک پرسپولیس بیفزاید. البته که زنده‌روح در لیگ نوزدهم و در دوران حضورش در ماشین‌سازی نشان داد که شم بالای گلزنی هم دارد و 7 بار برای سبزپوشان تبریزی گلزنی کرد و همچنین در نیم‎‌فصل دوم، یک گل برای گل‌گهر زد و 3 پاس‌گل داد که 2 پاس‌گل او در مقابل پرسپولیس بود. او بعد از درخشش در پیراهن گل‌گهر، سابقه دعوت شدن به اردوی تیم ملی را هم در کارنامه خود دارد و امیدوار است بتواند مجدداً این تجربه را به‌دست آورده و اولین بازی ملی خود را انجام بدهد.

زنده‌روح در موقعیت مرادمند؛ کارت معافیت صادر می‌شود؟

هافبک مورد علاقه گل‌محمدی در حال گذراندن خدمت سربازی خود بوده و هنوز حدود یک‌سال دیگر از دوران خدمت سربازی‌اش باقی‌مانده، با این‌حال او با ارائه اسناد و مدارکی مبنی بر ایثارگری پدرش به دنبال دریافت معافیت بوده و در تلاش است تا بتواند این فرآیند را به سرعت به پایان ببرد.زنده‌روح اعلام کرده در تلاش است تا بتواند طی 10 روز آینده با ارائه اسناد و مدارک، پرونده سربازی خود را تکمیل کرده و به دوران خدمت خود پایان بدهد که در این صورت، مدیران باشگاه پرسپولیس برای جذب او وارد مذاکره خواهند شد و حضور این هافبک باتجربه در جمع هافبک‌های دفاعی سرخ‌پوشان در فصل آینده دور از انتظار نیست. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5jg7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میان‌بر یحیی برای قهرمانی؛ خریدهای تکراری!