تاریخ انتشار: 1401/04/21 20:49
کد خبر: 19458

آتش‌بس زودهنگام بعد از دعوای تازه سرخابی‌ها؛ اسم رمز، نقل‌وانتقالات!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته کنایه‌هایی نسبت به عملکرد برخی تیم‌ها در بازار تابستانه داشت که کنایه‌های او با واکنش باشگاه استقلال همراه شد.
آتش‌بس زودهنگام بعد از دعوای تازه سرخابی‌ها؛ اسم رمز، نقل‌وانتقالات!

یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران حضور یافت و درباره آخرین وضعیت تیم خود صحبت کرد و هم‌چنین اشاره‌ای به توقف فرآیند جذب بازیکن از سوی سرخ‌پوشان داشت و گلایه‌های خود را درباره عدم اقدام لازم برای خرید بازیکن خارجی و هم‌چنین جذب دستیار اول و برگزاری اردوی خارجی بیان کرد.

گل‌محمدی که از تکمیل نشدن فهرست تیمش برای فصل جدید ناراحت بود، در بخشی از صحبت‌های خود به مشکلات مالی پرسپولیس اشاره کرد و از شرایط خوب برخی از تیم‌ها صحبت کرد و کنایه‌ای به برداشت پول آبی‌ها از محل سرمایه‌گذاری در بورس داشت. با وجود آنکه سرمربی پرسپولیس اسمی از تیم‌های دیگر در صحبت‌های خود به زبان نیاورد اما بسیاری مخاطب صحبت‌های گل‌محمدی را تیم «استقلال» دانستند و همین مسئله باعث شد تا آتش اختلافات میان دو باشگاه روشن شود.

چهار بازیکن 600-500 هزار دلاری می‌خرند، از کجا می‌آورند؟

سرمربی پرسپولیس در بخشی از مصاحبه دیروز خود در حاشیه تمرین سرخ‌پوشان، با اشاره به فرآیند نقل‌وانتقالاتی برخی تیم‌ها گفت: «تیم‌های دیگر چطور چهار بازیکن 600-500 هزار دلاری را راحت می‌خرند، آن‌ها از کجا پول می‌آورند؟ آن‌وقت به ما که می‌رسد می‌گویند منبع مالی نیست. می‌خواهیم اردو برویم منبع مالی نیست، می‌خواهیم بدهی جاری بدهیم، منبع مالی نیست!»

گل‌محمدی با گلایه از عدم تخصیص بودجه بورس برای فعالیت در بازار نقل‌وانتقالات توضیح داد: «پس کِی برای باشگاه پرسپولیس این منابع باز خواهد شد؟ مگر پول در حساب باشگاه نیست؟ پول در حساب هست و یکی می‌تواند برداشت کند و یک نفر دیگر خیر».

گل‌محمدی به رفتار غیرحرفه‌ای خود پایان بدهد!

باشگاه استقلال ساعتی بعد از صحبت‌های جنجالی یحیی گل‌محمدی بیانیه‌ای را خلاف اظهارات او منتشر کرد و از فدراسیون فوتبال خواست تا با صحبت‌های حاشیه‌ساز مطرح شده پیش از شروع فصل جدید لیگ برتر برخورد کند. در بیانیه باشگاه استقلال آمده است: «به آقای یحیی گل‌محمدی متذکر می‌شویم که در خصوص باشگاه استقلال اظهار نظر ننمایند. این برای چندمین‌بار است که وی در خصوص باشگاه استقلال مصاحبه کرده و لازم است که به این رفتار غیر حرفه‌ای خود پایان دهند. از فدراسیون فوتبال انتظار داریم در آستانه آغاز فصل جدید با این‌گونه اظهار نظرهای حاشیه ساز مقابله کند».

آتش‌بس به سبک یحیی؛ عذرخواهی می‌کنم

یحیی گل‌محمدی بعد از بیانیه باشگاه استقلال به نوعی درخواست آتش‌بس داد و اعلام کرد که مخاطب صحبت‌های او باشگاه استقلال نبوده است. گل‌محمدی در این‌باره توضیح داد: «بعد از بیانیه باشگاه استقلال متعجب شدم، چرا که به هیچ‌عنوان قصد زیر سوال بردن عملکرد آن‌ها در نقل‌و‌انتقالات یا اقدامات مالی‌شان را نداشتم. مجموعه استقلال همیشه و همواره برایم قابل احترام بوده و به‌عنوان رقیب تنها در زمین مسابقه روبروی آن‌ها قرار داریم».

گل‌محمدی در ادامه صحبت‌های خود گفت: «من برای باشگاه استقلال و دیگر باشگاه‌هایی که بدون مانع و مشکلی این مساله را در حال انجام هستند احترام قائلم و مسلما یک باشگاه حرفه‌ای برای دستیابی به اهداف خود، همانطور که در مصاحبه‌ام گفتم نیازمند این است که در نقل‌وانتقالات بهترین شرایط را دنبال کند و اردوهای مناسبی را پشت سر بگذارد».

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5jkk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توضیحات مدیرعامل استقلال خوزستان درخصوص دلیل استعفایش