تاریخ انتشار: 1401/04/25 09:33
کد خبر: 19291

۳ هدف مهم رامین رضاییان در سپاهان

به نظر می‌رسد رامین رضاییان که با نامهربانی از پرسپولیس کنار گذاشته شد حالا با انگیزه های متفاوتی به سپاهان اصفهان پیوسته باشد.
۳ هدف مهم رامین رضاییان در سپاهان

درحالی که گفته می‌شد رامین رضاییان با تیم السیلیه قطر به توافق رسیده و قرار است به زودی به این تیم ملحق شود ناگهان خبر دیگری از راه رسید!

پس از تایید عملکرد رامین رضاییان از سوی ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، مدیران این باشگاه باب مذاکره را با رامین رضاییان مدافع با تجربه فوتبال کشور برای پیوستن به جمع طلایی‌پوشان باز کردند و این بازیکن پس از توافق با مدیران این باشگاه قرارداد رسمی خود را با سپاهان امضا کرد.

رضاییان که فصل گذشته پیراهن پرسپولیس را بر تن داشت در سپاهان جانشین دانیال اسماعیلی‌فر شد که به جای او راهی پرسپولیس شد. مدافع راست ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر که سابقه حضور در تیم‌های صبای قم، اوستنده بلژیک، راه آهن، الشحانیه، الدحیل و السیلیه قطر در کارنامه ورزشی خود دارد با انگیزه های فراوانی به تیم اصفهانی پیوسته است.

شنیدیم او بلافاصله پس از عقد قرارداد با سپاهان در جلسه ای خصوصی گفته است: «می‌خواهم رکورد پاس گل در لیگ برتر را بشکنم.» رکورد پاس گل در تاریخ لیگ برتر در حال حاضر در دست سعید صادقی است. در دوره‌هایی که لیگ برتر با حضور شانزده تیم برگزار شده است، هیچ بازیکنی نتونسته بیشتر از دوازده پاس گل ثبت کند.

 سعید صادقی اما در لیگ بیست و یکم رکورد خود را به ۱۴ پاس گل و ۷  گل رساند. با ثبت این رکورد صادقی جلوتر از خلعتبری و حاج‌صفی در فصول هجده تیمی، بهترین پاسور بیست و یک دوره لیگ برتر لقب گرفت. رامین رضاییان که در نیم فصل دوم به پرسپولیس پیوست توانست ۴ پاس گل به همبازیانش بدهد. آماری که برای یک مدافع راست آن هم تنها در نیم فصل می‌تواند مطلوب هم باشد.

فراموش نکنید دانیال اسماعیلی‌فر (بهترین مدافع راست ایران در فصل گذشته) ۵ یا ۶ پاس گل در ترکیب تیم هجومی سپاهان از خود به جای گذاشت. حالا به نظر می‌رسد رامین رضاییان با سه هدف بزرگ به سپاهان پیوسته است؛ اول شکستن رکورد ۱۴ پاس گل سعید صادقی، دوم ثبت آماری به مراتب بهتر از دانیال اسماعیلی فر جانشین خود در پرسپولیس و سوم تجربه دوباره بازی در جام جهانی!

به نظر شما رامین رضاییان به کدامیک از این اهداف سه گانه خواهد رسید؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5vnp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



رامین رضاییان سپاهانی شد