تاریخ انتشار: 1401/04/26 12:35
برگی از تاریخ
کد خبر: 19232

احمد رضا عابدزاده بر روی ویلچر (عکس)

دیدن احمدرضا عابدزاده بر روی ویلچر یکی از لحظات سخت هواداران بی شمار او بود، روزهایی که دو بار تکرار شد تا ستاره جایگاه خود را در بین مردم بداند.
احمد رضا عابدزاده بر روی ویلچر (عکس)

هشت سال قبل از به کما رفتن احمدرضا عابدزاده و بازگشت پیروزمندانه او به زندگی، عابدزاده مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت. از آن روزها خاطرات تلخی در تصاویر به یادگار باقی مانده است.

رفاقت و رقابت او با بهزاد غلامپور در آن روزها، برای اهالی فوتبال جذاب و شنیدنی بود. ستاره تابناک ورزش ایران، در کنار غلامپور، وظیفه حراست از دروازه تیم ملی را به عهده داشت. عابدزاده، در یکی از این بازی ها در اوایل تیرماه و در دیدار با چین تایپه از ناحیه زانو به شدت مصدوم شد.  

تصویری از آن روزها در تیرماه سال 72 در مطبوعات به چاپ رسید که عابدزاده را در حالیکه غلامپور، ویلچر او را هدایت می‌کند، نشان می دهد و در کنار آنها حسن غفوری فرد هم دیده می شود. رئیس سازمان تربیت بدنی وقت در محل این سازمان در کنار عابدزاده بر روی ویلچر عکسی به یادگار گرفته است. عابدزاده چند روز بعد از این عکس به آلمان رفت تا به فوتبال برگردد و نقش پررنگی در راه صعود ایران به جام جهانی 98 و پیروزی تاریخی مقابل آمریکا داشته باشد.

 

abhlk3au

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekxxp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آوردن مربی خارجی برگشت به عقب است/ کمیته فنی باید پاسخگو باشد