تاریخ انتشار: 1401/04/26 20:34
کد خبر: 19203

تارتار: زورمان به خرید بازیکنان گران قیمت نمی‌رسد/ حریف سختی برای مدعیان هستیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید، وضعیت عجیب قیمت بازیکنان باعث شد تیمش گزینه ششم انتخاب این بازیکنان باشد و زورشان به خرید آن‌ها نمی‌رسد.

تارتار: زورمان به خرید بازیکنان گران قیمت نمی‌رسد/ حریف سختی برای مدعیان هستیم

مهدی تارتار در حاشیه تمرین ذوب‌آهن، درباره وضعیت تیمش اظهار کرد: باید مدیران باشگاه ذوب‌آهن را تحسین کرد چون مربی تیم را خیلی زود ابقا کردند و توانستیم بازیکنان مدنظر را جذب کنیم. شاکله اصلی تیم را حفظ و چند بازیکن باکیفیت جذب کردیم که بسیار می‌توانند به ما کمک کنند. البته وضعیت عجیب قیمت بازیکنان باعث شد تیم ما گزینه ششم آن‌ها باشد. زورمان نمی‌رسید و جذب تیم‌های مدعی شدند. سعی کردیم با بودجه‌مان بازیکنان خوبی جذب کنیم.

او ادامه داد: از بازیکنان ذوب‌آهن انتظار زیاد است و نیم نگاهی به بالای لیگ داریم اما از هواداران خواهش دارم ما را حمایت کنند و انتظارشان از ما بجا باشد. بودجه ما با تیم‌های مدعی یکی نیست اما می‌توانیم حریف سختی برای مدعیان باشیم. معمولا سال دوم و سوم کار راحت تری داریم. نیم فصل اول سال گذشته خوب نبودیم اما امسال بهتر خواهیم بود و از ابتدای فصل باید امتیازات لازم را به دست آوریم. البته اشتباهات داوری سال گذشته گریبانگیر ما شده بود.

سرمربی ذوب‌آهن درباره حضور مربیان خارجی در لیگ ایران گفت: از این مساله خوشحالم. حضور این مربیان بسیار به فوتبال ما کمک می‌کند. مورایس مربی بسیار باکیفیتی است و ما هم سعی می‌کنیم از مربیان باتجربه تر یاد بگیریم. این انگیزه لازم را به ما می‌دهد که بتوانیم خوب کار کنیم.

او درباره ماندن اسکوچیچ در راس تیم ملی فوتبال گفت: اگر بخواهم در این خصوص صحبت کنم، شاید خیلی‌ها ناراحت شوند. واقعا مشکلات زیادی برای تیم ملی ما ایجاد شد. امیدوارم در جام جهانی مردم با دیدن بازی‌های تیم ملی خوشحال شوند. کمیته فنی تصمیم گرفت و این تصمیم اجرا نشد. ایراد بزرگی است که تصمیم عوض شد و شاید فقط در کشور ما این اتفاق رخ داد.

تارتار درباره تغییر کادر فنی‌اش بیان کرد: حسین معمار از ایران رفت و باید از زحماتش تشکر کنم. محمد نوری و قاسم حدادی‌فر را به کادر فنی اضافه کردیم. خوشبختانه اختلاف سنی کم بین بازیکنان و مربیان باعث افزایش صمیمیت در تیم می‌شود.

او درباره برخی از خریدهای کم اثر فصل گذشته، گفت: فضاها فرق می‌کند. برخی از بازیکنان موفق لیگ یک نمی‌توانند در لیگ برتر موفق باشند و یادم است فرشید پاداش را هم از لیگ یک به لیگ برتر آوردم اما موفق نبود. برای عارف رستمی هم آرزوی موفقیت دارم و هر بازیکنی باید تلاش کند در فضای جدید خوب عمل کند. ما دوست داریم به بازیکنان جوان بها دهیم و امیدوارم بتوانند موفق شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488brl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای تارتار ذوب‌آهن تیم بی بهانه است