تاریخ انتشار: 1401/04/30 00:16
کد خبر: 19050

تهامی: با آبروی ورزشی‌ من بازی شد/ زد و بند بلد نباشی بهت تیم نمی‌دهند!

ابراهیم تهامی پس از ۴۸ ساعت به عنوان سرمربی استقلال ملاثانی از سمت خود برکنار شد تا اتفاق عجیبی در خوزستان رقم بخورد!
تهامی: با آبروی ورزشی‌ من بازی شد/ زد و بند بلد نباشی بهت تیم نمی‌دهند!

ابراهیم تهامی از جمله بازیکنان بزرگ فوتبال ایران است که متاسفانه در عرصه مربیگری به او میدان داده نشده تا خودش را مورد آزمایش قرار دهد. البته‌ اخیرا او به عنوان‌ سرمربی استقلال ملاثانی معرفی شده بود که در عرض کمتر از ۴۸ ساعت برکناری اش را اعلام کردند! در این راستا حرف های تهامی را بخوانید که در این مصاحبه بغضش ترکید!

 

فرتاک ورزشی: آقای تهامی چرا با اعتبار شما بازی کردند؟!

متاسفانه این اتفاق رخ داد و منتظرم آقای سلطان حسینی از مسافرت برگردند و حرف هایم را با او بزنم که چرا با شخصیت من بازی کردند. من با وکیل حقوقی ام صحبت کردم و شک نکنید هم شکایت ورزشی و شخصی خواهم کرد. این کار بازی با آبروی من بود که به سادگی از آن نخواهم گذشت.

 

فرتاک ورزشی: چرا در خوزستان به شما تیم نمی دهند؟ دلالی بلد نیستید یا داستان چیز دیگری است؟!

متاسفانه در فوتبال ما مسوولان سیاسی هم مربی جابه‌جا می کنند و اگر به جایی وصل نباشی و راه زد و بند را ندانی بهت تیم نمی دهند! من هم متاسفانه این کار ها را بلد نیستم و همیشه بیرون گود هستم.

 

فرتاک ورزشی: چرا از امیر قلعه‌نویی نخواستید که حداقل کمک او شوید چون هر سال کلی دستیار عوض می کند؟

اتفاقا من با آقای قلعه‌نویی دوست هستم و سال اول مربیگری اش در استقلال اهواز خیلی به او کمک کردم. از آقای قلعه‌نویی انتظاری ندارم، ولی از مسوولان استان خودم انتظار دارم که حداقل برخورد اینچنینی با من نداشته باشند و آبروی ورزشی من را نبرند.

 

فرتاک ورزشی: شاید فکر می کنند، علم مربیگری را ندارید؟

من حاضرم با همه آنالیزور های و مربیان کارشناسی انجام بدهم ببینند که چقدر فنی فوتبال بلد هستم‌ من فوتبالیست بودم و غیره فوتبالی نیستم . این حرف ها نیست و گفتم در فوتبال باید بلد باشی زد و بند کنی تا به حقت برسی وگرنه هیچ وقت تیم نخواهی داشت.

 

فرتاک ورزشی: چرا در کارشناسی های تلویزیونی شرکت نمی کنید؟ در تلویزیون هم مافیا بازی وجود دارد؟

تلویزیون تهران ( رسانه سراسری ) که فاصله زیاد است و نمی توانم شرکت کنم، تلویزیون خوزستان نیز زیاد به ماها بها نمی دهد و گفتم بحث همان بی تفاوتی مسوولان استان است که به امثال تهامی ها توجه نمی کنند.

حسین تهامی

فرتاک ورزشی: راستی از ساختمان مترو پل چه خبر، مغازه‌ دامادتان به کلی از بین رفت؟

خبر خاصی نیست و همینجوری باقی مانده است. داماد ما هم فعلا همه چیز را از دست داده و دخترم مجبور شده هر چی طلا داشته بفروشد و فعلا مشکلات شان را برطرف کنند. البته بنده خدا کار دیگری دارد و در گرمای بالای‌ ۵۰ درجه کار می کند تا تکلیف مغازه‌ اش مشخص شود.

 

فرتاک ورزشی: سؤال اخر اینکه؛ وضعیت استقلال تهران را چطور می بیند، اخیرا مجتبی جباری از باشگاه استقلال بابت خروج وریا غفوری و عدم حمایت از او انتقاد شدیدی انجام داده و حتی بغضش هم در برنامه زنده ترکیده!

واقعآ اقا مجتبی حرف حق را زده و من هم خیلی از این اتفاق نارحت شدم. یه جورهایی همین اتفاق برای من هم رخ داد و با آبروی ورزشی من بازی شد. این فوتبال آدم سالم نمی‌خواهد و باور کنید الان من هم شرایط خوبی ندارم. ( در این لحظه تهامی بغض می کند و زیر گریه می زند!)

 

گفت وگو: علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qaqn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کار سخت زارع برابر رزاقی/جدال انتقامی امید در روز مرگ و زندگی خیبر
هفته بیست و دوم لیگ یک فوتبال؛