تاریخ انتشار: 1401/04/30 15:27
کد خبر: 19028

علیرضا ابراهیمی آمد، بازی نکرد، رفت/ کسی فهمید چی شد؟

با انتشار یک پست کوتاه اینستاگرامی، سرانجام علیرضا ابراهیمی به‌طور رسمی از پرسپولیس جدا شد.
علیرضا ابراهیمی آمد، بازی نکرد، رفت/ کسی فهمید چی شد؟

این اتفاق در حالی رخ داد که شاید به جرأت بتوان گفت داستان حضور او در پرسپولیس یکی از شگفت‌انگیزترین اتفاقات سالیان اخیر این تیم بود؛ مدافعی که با سابقه بستن بازوبند کاپیتانی گل‌گهر به‌عنوان نخستین خرید فصل گذشته یحیی گل‌محمدی سرخپوش شد، اما با وجود همه مشکلات دفاعی این تیم، تا پایان فصل نیمکت‌نشین ماند. ابراهیمی تنها در هفته‌های آخر و زمانی فرصت بازی پیدا کرد که قرمزها قهرمانی را از کف داده بودند. دست بر قضا او در این زمان هم نمایش بدی ارائه نداد و خیلی‌ها تصور کردند مشکل حل شده، اما با پایان فصل، این بازیکن در لیست مازاد قرار گرفت و جدا شد؛ به همین راحتی.

در مورد کیفیت حضور ابراهیمی در پرسپولیس ابهامات بسیار زیادی وجود دارد. طبیعتا نخستین خرید یک مربی باید یکی از مهم‌ترین نفرات مدنظر او باشد. وقتی بلافاصله بعد از شروع فصل نقل‌وانتقالات یک بازیکن جذب می‌شود، یعنی سرمربی مدت‌ها به حضور او فکر کرده و تصمیم قطعی گرفته؛ درست مثل علیرضا بیرانوند که این فصل سرخپوش شد و بدیهی است که کادرفنی به‌شدت روی او حساب می‌کند. ابراهیمی اما در چنین شرایطی پرسپولیسی شد و از همان ابتدا به نیمکت چسبید؛ آنقدر سفت و عجیب که اوایل فصل شایعه قهر او هم رسانه‌ای شد. بعد از آن هم شرایط این بازیکن تغییر نکرد. پرسپولیس زیاد گل می‌خورد و مخصوصا روی توپ‌های هوایی ضعیف نشان می‌داد، اما همچنان به ابراهیمی بلندقد میدان نمی‌دادند. عجیب‌تر از همه اینکه او بین2 نیم‌فصل هم با هیچ بازیکنی معاوضه نشد.

شگفتی‌های حضور ابراهیمی در پرسپولیس زمانی کامل می‌شود که بدانیم او موقع جدایی یک سال دیگر با باشگاه قرارداد داشت. با وجود این، قرمزها نه برای صدور رضایتنامه او پولی طلب کردند و نه دنبال معاوضه‌اش با یک بازیکن دیگر رفتند. به این ترتیب علیرضا ابراهیمی در پایان یک حضور بی‌ثمر از پرسپولیس رفت و یک دنیا سؤال باقی گذاشت. حالا وضع بدتر خواهد شد، اگر او در تیم جدیدش بدرخشد. منتظریم عملکرد ابراهیمی را ببینیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399dwq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع پرسپولیس برای ماندن یا جدایی تا پایان هفته تصمیم می‌گیرد