تاریخ انتشار: 1401/05/02 08:02
کد خبر: 18914

ساپینتو جایگزین حسین زاده را پیدا کرد!

هافبک جوان آبی ها در ترکیه درخشش خوبی در تمرینات و بازی های تدارکاتی استقلال داشته است.
ساپینتو جایگزین حسین زاده را پیدا کرد!

تیم فوتبال استقلال تهران که در نخستین بازی دوستانه خود در اردوی ترکیه مقابل تیم گنچلربیر به تساوی بدون گل رسیده بود، در دومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ترکیه موفق شد تا تیم فاتح کاراگومروک که هدایتش برعهده آندره پیرلو ایتالیایی است را با دو گل شکست دهد. کلیه بازیکنان تیم فوتبال استقلال در این بازی به تناوب وارد زمین شدند اما عارف غلامی و کاوه رضایی با نظر ساپینتو به صورت اختصاصی با بدنساز استقلال کار کردند و در این بازی به میدان نرفتند.

نکته جالب بازی گلزن آن بود. امیرعلی صادقی، هافبک جوان آبی‌ها هر دو گل استقلال را در این دیدار به ثمر رساند تا خود را به‌عنوان یک بازیکن تاثیرگذار به سرمربی پرتغالی استقلال معرفی کند و البته آبی‌ها را هم امیدوار کند که صاحب یک هافبک جوان تاثیرگذار شده‌اند که شاید بتواند جای خالی امیرحسین حسین‌زاده را هم پر کند.

فصل گذشته که مهدی قایدی از استقلال رفت حسین‌زاده در تمرینات و اردوها خوش درخشید و نوید یک پدیده جدید را داد و همان اتفاق هم رخ داد و توانست مثل قایدی تبدیل به ستاره تاثیرگذاری شود و حالا باید دید این اتفاق درباره صادقی هم رخ خواهد داد یا خیر. بخصوص اینکه آبی‌ها هنوز موفق به جذب جانشین مناسب برای حسین‌زاده نشده‌اند و انتقال محمد محبی از سانتاکلارا به این تیم هم فعلا نهایی نشده است. حسین‌زاده بعد از تنها یک فصل حضور در استقلال و درخششی که حتی او را به تیم‌ملی هم رساند، به واسطه بند فسخ در قراردادش توانست این تیم را ترک کرده و راهی شارلروای بلژیک شود و هواداران این تیم نگرانند که غیبت او در فصل پیش رو برای استقلال گران تمام شود.

این در حالی است که آبی ها در این پست به دنبال محمد محبی هستند اما صادقی در اردوی ترکیه شاید به نوعی خیال ساپینتو را در پست هافبک هجومی راحت کرده باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9ajr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساپینتو این دو بازیکن را می خواهد!