تاریخ انتشار: 1401/05/07 14:08
کامرانی فر:
کد خبر: 18690

هیچکس در انتخابات فدراسیون رد صلاحیت نشده است

دبیرکل فدراسیون توضیحاتی در خصوص انتخابات ۸ شهریور و شایعه رد صلاحیت برخی گزینه‌ها ارائه داد.
هیچکس در انتخابات فدراسیون رد صلاحیت نشده است

 حسن کامرانی‌فر در جمع خبرنگاران حاضر شد و در ابتدا راجع به کلاس‌های داوران گفت: همین طور که دیدید تعدادی از داوران برتر کشور دعوت شدند و باتوجه به اینکه مدرسی از اسپانیا آمده بود، داوران کنار مدرس خارجی می‌توانند تمام قوانین روز دنیا را مرور کنند و برای لیگ آماده شوند. داوران باید تلاش کنند با بهترین شرایط در لیگ حضور داشته باشند.

او در مورد برخورد با کسانی که کنار نیمکت فریاد می‌زنند گفت: این اتفاق خواهد افتاد، ما انتظارمان این است که عزیزانی که کنار نیمکت هستند بدانند فوتبال عوض شده و اصلا بحث تهدید نیست بلکه آنها باید بتوانند با رفتار فیرپلی بهترین شرایط را رقم بزنند.

کامرانی‌فر در مورد VAR بیان کرد: تمام کارهایش انجام شده و ما فقط دنبال مجوز هستیم. به محض اینکه تاییدیه نهایی به فدراسیون برسد تمام شرایط برای تجهیز استادیوم‌ها و کلاس‌های داوری آماده است. من این قول را می‌دهم که هرچه سریع‌تر VAR وارد ایران شود. بحث لایسنس داوران در بخش کمک داور ویدئویی را خیلی وقت است شروع کرده‌ایم‌.

دبیرکل فدراسیون در مورد پرونده ویلموتس گفت: بعد از اینکه رای فدراسیون آمده از اعضای هیئت رئیسه تقاضا کردیم بیایند برای تصمیم‌گیری بنشینند و آنها باید در این موارد تصمیم‌گیری کنند.  جزئیات قرارداد را اجازه دهید اعلام نشود ولی تا یک زمان مشخص باید پرداخت شود. در بحث قرارداد ویلموتس نگران کننده این است که پول از مطالبات ما در فیفا پرداخت شود و در حال نامه نگاری هستیم.

او در مورد بحث مجوز حرفه‌ای تیم‌ها افزود: ما چهار پنج روز پیش تیم جدید مجوز حرفه‌ای را اعلام کردیم و باتوجه به اینکه آسیا یک فصل تعطیل شده زمان داریم. بحث مجوز حرفه‌ای تا سال پیش دست سازمان لیگ بود و الان به فدراسیون فوتبال انتقال یافته است. بحث تعلیق فوتبال ایران نیست و کارهایش درحال انجام شدن است.

کامرانی‌فر در مورد سفر اسکوچیچ به ترکیه گفت: تمام سفرها و درخواست‌های سرمربی تیم ملی زیر نظر فدراسیون انجام می‌شود. ایشان تقاضای رفتن به ترکیه را داشتند و به کشورشان برمی‌گردند. دیدن تمام بازیکنان لژیونر در برنامه‌های ایشان است و تمام بازیکنان را آنالیز خواهند کرد.

او در مورد بحث رد صلاحیت گزینه‌های فدراسیون گفت: هیچکدام از عزیزانی که ثبت‌نام کرده‌اند برای ریاست فدراسیون تا این لحظه نه هیچکدام رد شدند و نه تایید. بعضی از عزیزان در پرونده‌ای که ثبت‌نام کردند یکسری مدارک نداشتند و ما هم نامه رسمی زدیم که مدارک‌شان را کامل کنند و دو روز فرصت دارند. اجازه دهید تا استیناف نظرش را بدهد و ۲۱ روز قبل از مجمع اعلام خواهد شد. کمیته استیناف کاملا مستقل است و هر تصمیمی بگیرند برای فدراسیون قابل اجرا است.

او در مورد اینکه آیا مریم آزمون مصوبه‌ای برای فعالیت در تیم ملی بانوان گرفته یا خیر گفت: دقیقا ایشان مصوبه دارد و در مصوبه قبلی  زمانی که جلسه‌ای برگزار شد و هشت عضو هیئت رئیسه برگزار شد و خود خانم موسوی هم بودند انتخاب سرمربی در تمام رده‌های پایه و بانوان را به سرپرست فدراسیون سپردند. این اتفاق قانونی است ولی چون جزو صورت‌جلسه‌های محرمانه است من نمی‌توانم در اختیار شما قرار دهم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ragwy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کامرانی‌فر: ای کاش کمیته فنی نظرش درباره برکناری اسکوچیچ را ابتدا به ما اعلام می کرد/جام جهانی 2006 باید برای ما عبرت شود