تاریخ انتشار: 1401/05/10 14:28
آخرین محک جدی شاگردان ساپینتو
کد خبر: 18566

دو بازی تدارکاتی استقلال پیش از مصاف بزرگ

تیم فوتبال استقلال پیش از آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر، دو بازی تدارکاتی برگزار می کند.
دو بازی تدارکاتی استقلال پیش از مصاف بزرگ

پس از پایان اردوی پیش فصل در کشور ترکیه، شاگردان ریکاردو ساپینتو چند روزی است که به تهران بازگشته اند و از روز گذشته نیز نخستین جلسه تمرینی خود را در پایتخت برگزار کردند.

آبی ها امروز نیز راهی ایفمارک شدند تا آخرین تست های پزشکی خود را قبل از آغاز رقابت های لیگ برتر پشت سر بگذارند و نهایتا در تاریخ 21 مرداد و در دیدار افتتاحیه فصل جدید، در استادیوم آزادی به مصاف سپاهان بروند.

حالا ساپینتو قصد دارد پیش از آغاز فصل جدید، دو بازی تدارکاتی دیگر نیز برگزار کند تا به شناخت کافی از شاگردانش دست پیدا کند و هماهنگی میان آنها نیز افزایش یابد.

با اعلام رسانه رسمی استقلال، آبی پوشان روز پنجشنبه به مصاف تیم داماش تهران می‌روند و روز جمعه هم در مصافی دیگر برابر تیم هوادار به میدان خواهند رفت تا بدین ترتیب اردوی پیش فصل تیم ساپینتو با برگزاری 6 بازی تدارکاتی به پایان برسد.

استقلال در اردوی ترکیه چهار دیدار تدارکاتی انجام داد که در نخستین بازی دوستانه برابر گنچلربیر با تساوی بدون گل متوقف شد، در گام دوم با حساب دو بر صفر از سد فاتح کاراگومروک عبور کرد، در جدال سوم با نتیجه دو بر یک مقابل کچی اورن گوجو تن به شکست داد و بالاخره در بازی پایانی با یک گل از سد سومقاییت آذربایجان گذشت.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ragom

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هزینه نجومی استقلال برای بازگرداندن مهدی قایدی