تاریخ انتشار: 1401/05/11 21:42
مدیریت به جای سرمربیگری؛
کد خبر: 18497

رسول خطیبی، مدیرعامل غیرمنتظره مس!

سرمربی سابق تراکتور و آلومینیوم به‌عنوان مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان انتخاب شد.
رسول خطیبی، مدیرعامل غیرمنتظره مس!

رسول خطیبی که طی ۱۱ سال اخیر هدایت تیم‌های مختلفی در لیگ برتر و لیگ یک فوتبال ایران را برعهده داشته و در فصل گذشته نیز سرمربی آلومینیوم اراک بود، در اقدامی غیرمنتظره مدیرعاملی باشگاه مس سونگون ورزقان را پذیرفت تا حرفه جدیدی را در دوران ورزشی خود شروع کند.

این پیشکسوت فوتبال تبریز که محبوبیت خاصی بین جامعه فوتبال آذربایجان دارد و سرمربیگری تیم‌های تراکتور(۲ مقطع)، ماشین‌سازی(۴ دوره) و گسترش فولاد را برعهده داشته و دو تیم تبریزی را به لیگ برتر رسانده، حالا در اقدامی جالب توجه تصمیم گرفت به پیشنهاد هیئت مدیره باشگاه مس سونگون ورزقان مبنی بر انتخاب او به‌عنوان مدیرعامل پاسخ مثبت بدهد.

رسول خطیبی که سابقه سه صعود به لیگ برتر همراه با گسترش فولاد، ماشین‌سازی و آلومینیوم اراک را در کارنامه دارد و دوران خوبی در تراکتور و تیم‌های تبریزی داشته، حالا تصمیم گرفته مدیریت یک باشگاه از استان آذربایجان شرقی را عهده‌دار شود.

این پیشکسوت فوتبال که سابقه بازی برای تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۰۶ را دارد و در عرصه باشگاهی نیز برای تیم‌های تراکتور، پاس تهران، سپاهان، استقلال، هامبورگ آلمان، شارجه امارات، الظفره امارات، الامارات و ... به میدان رفته، حالا به‌عنوان مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان منصوب شده است.

باشگاه مس سونگون ورزقان که همواره یکی از مدعیان قهرمانی لیگ برتر فوتسال به شمار می‌رود و قهرمانی آسیا را نیز داشته، علاوه بر فوتسال در رشته‌های شمشیربازی، تکواندو، شنا و والیبال نیز تیمداری می‌کند.

اما باشگاه مس سونگون علاوه بر تیمداری در این ۵ رشته ورزشی، قصد دارد وارد فوتبال هم بشود و گفته شده می‌خواهد با خرید امتیاز شاهین بندرعامری، در فصل جدید لیگ دسته اول فوتبال ایران حضور داشته باشد و با مدیریت خطیبی، در این رشته نیز تبدیل به یک مدعی شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ekb7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جوادجلیلی با آلیانس به توافق رسید/سنگربان جوان تبریزی در تیم آذربایجانی