تاریخ انتشار: 1401/05/11 23:52
کد خبر: 18489

این پرسپولیس خیال گل محمدی را راحت کرد

یکی از بازیکنان پرسپولیس حسابی توانسته نظر کادرفنی این تیم را جلب کند.
این پرسپولیس خیال گل محمدی را راحت کرد

بیش از یک ماه پیش بود که باشگاه پرسپولیس موفق شد در یک ماراتن نقل‌وانتقالاتی با استقلال و یکی، دو تیم دیگر، سعید صادقی وینگر تاثیرگذار گل‌گهر و بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر را جذب کند. خیلی‌ها جذب صادقی توسط پرسپولیس را بزرگترین صید نقل‌وانتقالاتی تابستان فوتبال ایران می‌دانند و معتقد بودند که این بازیکن ارزش آن همه تلاش را برای جذب داشته است.

حالا شنیده می‌شود عملکرد سعید صادقی در تمرینات پرسپولیس آنقدر خوب بوده که رضایت کامل یحیی گل‌محمدی و کادرفنی پرسپولیس را در بر داشته. صادقی چه در تمرینات و چه در بازی‌های دوستانه یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده و روی کار‌های هجومی پرسپولیس و گل‌های این تیم تاثیر مستقیم و صد در صدی داشته است. همین موضع باعث رضایت و البته خوشحالی یحیی گل‌محمدی شده است.

این در شرایطی است که با وجود صادقی، ترابی و رفیعی به نظر می‌رسد پرسپولیس مشکلی برای ایجاد موقعیت گلزنی ندارد و اگر یک یا دو مهاجم تمام کننده در خط حمله این تیم باشند، شاگردان گل‌محمدی توانایی شکست دادن هر تیمی را دارند. با وجود آمادگی بالای این ۳ بازیکن، اما گل‌محمدی شدیدا به جذب یک یا دو مهاجم خارجی اصرار دارد تا خط حمله پرسپولیس همچنان زهردار باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qaqdp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سلطان‌های پاس گل در پرسپولیس/ مهاجمان سرخ پوش سرمست از این اتفاق

چالش‌های پیش‌ روی اوسمار در پرسپولیس
متفاوت با ننکا و علم‌گرا؛