تاریخ انتشار: 1401/05/12 12:35
کد خبر: 18472

پرسپولیس و خرید مهاجم خارجی؛ پایان ماموریت!

به نظر می‌رسد جذب مهاجم خارجی در فاصله کمتر از 10 روز تا آغاز فصل جدید لیگ برتر برای سرخ‌پوشان پایتخت به مرحله پایانی رسیده است.
پرسپولیس و خرید مهاجم خارجی؛ پایان ماموریت!

مدیران پرسپولیس بعد از شروع موفق و زودهنگام در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه و خرید ستارگان پرشمار، به سد بزرگی به نام خرید «مهاجم خارجی» برخورد کردند و حدود دو ماه از تلاش سرخ‌پوشان برای جذب مهاجم می‌گذرد. پاشنه‌آشیل فصول گذشته پرسپولیس که یحیی گل‌محمدی قصد داشت با توجه به خرید هافبک‌های خلاق و بازی‌ساز، با جذب مهاجم، اسکواد تیمش را تکمیل کند و با ترکیبی قدرتمند برای بازپس‌گیری مقام قهرمانی فصل جدید لیگ برتر را آغاز کند.

گل‌محمدی چندین گزینه داخلی و خارجی را به مدیران باشگاه معرفی کرد که معروف‌ترین آن‌ها سجاد شهباززاده، گادوین منشا و کاسیانو دیاس بودند اما انتقال هیچکدام از این بازیکنان به جمع سرخ‌پوشان پایتخت نهایی نشد و فرسایشی شدن فرآیند جذب مهاجم خارجی باعث شد تا اختلافات و کدورت‌هایی میان کادر مدیریتی پرسپولیس و کادرفنی و هواداران باشگاه ایجاد شود و انتقادها علیه عملکرد مدیرعامل سرخ‌پوشان بالا گیرد.

پرسپولیس و خرید مهاجم خارجی؛ پایان ماموریت!

پرسپولیسی‌ها بعد از افشای نام گزینه خود در فضای مجازی، ایجنت‌ها را دلیل اصلی عدم رسیدن به توافق نهایی معرفی کرده و اعلام کردند که قصد دارند به صورت چراغ‌خاموش به سراغ جذب مهاجم بروند تا مذاکرات در دقیقه 90 به بن‌بست نرسد و حالا بعد از یک هفته مذاکرات پنهانی، معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس خبر از توافق با یک مهاجم خارجی داد.

محمد محمدی در توضیح جذب مهاجم جدید برای پرسپولیس گفت: «الان با خیال راحت می‌گوییم پرسپولیس هم می‌تواند بازیکن خارجی موردنظر خود را جذب کند. این‌بار کارهای جذب مهاجم انجام شده و به‌زودی خبرش را در اختیار هواداران تیم قرار می‌دهیم».

محمدی نامی از بازیکنی که با او مدیران پرسپولیس به توافق رسیده‌اند به میان نیاورده اما اخبار و گمانه‌زنی‌هایی پیرامون جذب یک مهاجم اروپایی در فضای مجازی مطرح است و گفته می‌شود بعد از ناکامی در جذب مهاجم برزیلی، یحیی گل‌محمدی برای جذب مهاجم اروپایی چراغ سبز نشان داده و حالا باید منتظر ماند و دید که طی روزهای آینده از کدام بازیکن به عنوان خرید جدید پرسپولیس رونمایی می‌شود.

 

مهاجم خارجی بیاید، تمیروف می‌ماند؟

شرزود تمیروف در روزهای گذشته از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی خداحافظی کرده بود و گفته می‌شد ذوب‌آهن یا پیکان مقصد بعدی این مهاجم ازبکستانی است که نیم‌فصل خوبی را در پرسپولیس نگذراند، اما معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس اخبار پیرامون جدایی تمیروف را رد کرده و مدعی است که این بازیکن در جمع سرخ‌پوشان خواهد ماند.

محمد محمدی در واکنش به پیام خداحافظی تمیروف گفت: «متاسفانه یک دلخوری پیش‌آمده بود که برطرف شد، البته حق هم با تمیروف بود. پیراهن و شماره‌اش را آماده نکرده بودند و این بازیکن جوان هم دچار سوءتفاهم شده بود. البته بعدا مشکل حل شد و این بازیکن هم متوجه شد که اتفاق خاصی رخ نداده است».

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45aoa9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معاون حقوقی پرسپولیس: استعلام گرفته‌ایم، اسدبیگی هم اقرارنامه نوشته است/ ادعای ذوب‌آهن قابل استناد نیست

چالش‌های پیش‌ روی اوسمار در پرسپولیس
متفاوت با ننکا و علم‌گرا؛