تاریخ انتشار: 1401/05/14 15:13
با مهار یک ضربه پنالتی در بازی دوستانه
کد خبر: 18358

کاپیتان استقلال برای جام‌جهانی گرم می‌کند (عکس)

هر چند که دروازه حسینی در بازی دوستانه با هوادار باز شد اما او موفق به مهار یک ضربه پنالتی شد.
کاپیتان استقلال برای جام‌جهانی گرم می‌کند (عکس)

درخشش در دو دیدار جام حذفی برابر پرسپولیس باعث شد تا سیدحسین حسینی به برگ برنده فرهاد مجیدی در دو شهرآورد متوالی تبدیل شود. هر چند که این دو پیروزی مقابل رقیب سنتی در نهایت به کسب جام منجر نشد اما حسینی توانایی های خودش را در مهار ضربات پنالتی نشان داد.

شاید مسئله ای که باعث شود فرهاد مجیدی بابت از دست رفتن 2 جام حذفی متوالی حسرت بخورد، نبود به موقع سیدحسین در این بازی ها بود. او دیدار فینال دو فصل پیش برابر فولاد را به دلیل محرومیت از دست داد تا مظاهری در ضربات پنالتی درون دروازه قرار گیرد و در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی سال گذشته برابر نساجی نیز با تصمیم خود مجیدی، این علیرضا رضایی بود که درون قفس توری آبی ها قرار گرفت ولی او نتوانست ضربه ای را مهار کند.

حسینی که روند رو به رشد و خوبی را از دوران وینفرد شفر آغاز کرده بود، در لیگ بیستم و طی دوران حضور محمود فکری روی نیمکت آبی ها دچار افت شد اما پس از بازگشت فرهاد مجیدی، یکی از بهترین دوران ورزشی خود را سپری کرد و فصل قبل توانست با ثبت کلین شیت های متعدد، دستکش طلایی لیگ برتر را از آن خود کند.

حسینی در دیدار دوستانه امروز برابر هوادار نیز یک بار دیگر توانایی خود در مهار ضربات پنالتی را به رخ کشید. جایی که تیم ساکت الهامی صاحب یک موقعیت ایده آل شد و جواد محمدی بازیکن هوادار پشت توپ قرار گرفت ولی ضربه او را سید حسین حسینی با واکنشی دیدنی مهار کرد.

wlizdxxm

البته در ادامه بازی روی تعلل خط دفاعی دروازه حسینی باز شد اما سنگربان باتجربه آبی ها که در فصل جدید نیز بازوبند کاپیتانی تیم را بر بازو خواهد بست، در اردوی پیش فصل آماده ظاهر شده و قصد دارد عملکرد درخشان فصل گذشته خود را در لیگ جدید نیز تکرار کند.

حسینی که در اردوی اخیر تیم ملی نیز حضور داشتف قصد ندارد به این راحتی حضور در جام جهانی را از دست بدهد و این امر نیازمند درخشش دوباره درون قفس توری استقلال است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5wbo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سید حسین حسینی به سیم آخر زد/ افشاگری علیه مدیر عامل استقلال