تاریخ انتشار: 1401/05/14 23:38
ذهنیت بازیکنان با بردیف تغییر کرد
کد خبر: 18335

اخباری: همه منتظر یک تراکتور متفاوت باشند

دروازه بان تراکتور معتقد است که این تیم در فصل پیش رو، عملکرد متفاوتی نسبت به لیگ قبل خواهد داشت.
اخباری: همه منتظر یک تراکتور متفاوت باشند

لیگ گذشته برای تراکتور فصل خوبی نبود. تیمی که تا هفته های پایانی جزو مدعیان سقوط به دسته پایین تر بود اما بالاخره در لیگ برتر ماندگار شد. با وجود عملکرد دور از انتظار تبریزی ها، اما یکی از بازیکنان این تیم درخشان ظاهر شد و بخش مهمی از بقای تراکتور، به دلیل درخشش او درون دروازه بود.

محمد رضا اخباری نه تنها ستاره تیمش بلکه یکی از گلرهای خوب لیگ در فصل گذشته بود که عکس العمل های خوبی در طول فصل و بخصوص در نیم فصل دوم از خود به نمایش گذاشت و حتی در چند مرحله نیز به اردوی تیم ملی دعوت شد.

حالا این سنگربان با تجربه در گفتگو با خبرنگار ورزش سه به هواداران پرشورها قول می دهد که آنها تراکتور متفاوتی را در لیگ بیست و دوم شاهد باشند:

اردوی خوب و پرفشاری را سپری کردیم

تمرینات پیش فصل خوبی را با آمدن آقای بردیف شروع کردیم‌. با توجه به امکانات حرفه ای که آقای زنوزی در اختیارمان گذاشته، از جمله سالن بدنسازی و امکانات دیگر که در باشگاه ما موجود است، تمرینات صبح و بعد از ظهر در اردوی اولیه را در تبریز و در هتل اختصاصی خودمان گذراندیم. تمرینات خیلی خوب و پرفشاری بود. امیدوارم منجر به اتفاقات خوب و خوشحالی هواداران شود. بعد از آن به اردو ترکیه رفتیم. خدا را شکر باشگاه تمهیدات لازم را در نظر گرفته بود که یک اردو خوب و با کیفیت را در کشور ترکیه بگذرانیم و به اهداف مد نظر مربی تا حدودی نزدیک شدیم. در کل می توانم بگویم که یک اردو فوق العاده بود.

تراکتور متفاوتی را خواهید دید 

تیممان نسبت به سال‌های پیش متحول شده و خیلی به تیم مان امیدوار هستم. انشاالله اتفاقات خوبی در آینده رخ دهد و دل هواداران را شاد کنیم. صد در صد تراکتور متفاوتی را چه از لحاظ کیفیت فنی و چه از لحاظ سخت افزاری که مالکیت باشگاه در اختیارمان گذاشته، خواهید دید. امیدوارم نتایج درخور شأن تراکتور را بگیریم و به آن چیزی که هواداران استحقاقش را دارند برسیم.

ذهنیت بازیکنان با بردیف تغییر کرد 

کارنامه آقای بردیف کاملاً مشخص است و از وقتی که آمده سعی کرده است تغییرات خوبی ایجاد کند و ذهنیت بازیکنان برای کسب نتایج  بهتر تغییر کند. تمرینات سخت و فشرده ای که اغلب اوقات صبح و بعد از ظهر انجام می شود، واقعا به تیم کمک کرده است، چه از لحاظ بدنی و چه از نظر روحی. امیدوارم همه ثمره این تمرینات را در شروع مسابقات ببینند.

امیدوارم مدیریت جدید به تیم کمک کند

جا دارد از آقای دکتر سهرابی مدیرعامل سابق  تشکر ویژه داشته باشم چون در مدتی که حضور داشت شاهد این بودیم که به تیم کمک کرد. امیدوارم هر جا هست سلامت و موفق باشد. در مورد مدیریت جدید باید بگویم از قدیم آقای بهتاج را می شناسم‌‌. برای ایشان هم آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم بتوانند به مجموعه تراکتور حداکثر کمک را بکنند.

به هواداران هدیه خوبی می دهیم 

درست است سال پیش فصل خوبی نبود ولی بچه ها همه زحمت کشیدند که آمار تیم از آنی که بود بدتر نشود. من هم توانستم قدری از مشکلات تیم را با عملکرد خوبم حل کنم. امسال هم با تمام وجود تمام تلاشم را می کنم دل هواداران‌مان را شاد کنیم. انشاالله با تمام بچه ها با دوستی و رفاقت بتوانیم امسال هدیه خوبی به هواداران مان بدهیم.

دیگر با پنجره بسته روبرو نیستیم 

بازی اول ما درست همانند سال گذشته با گل گهر در سیرجان است. خدا را شکر ما مشکلات فصل گذشته را نداریم. دیگر با پنجره بسته در نقل و انتقالات و بدهی روبرو نیستیم. بازیکنان داخلی و خارجی با کیفیتی جذب کردیم. مسلما شرایط ما با سال گذشته متفاوت است. بازی اول لیگ، یکی از مهم ترین دیدارها برای ادامه مسابقات است. امیدوارم بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم و در ادامه راه قدم های بعدی را محکم‌تر برداریم.

با ذهن باز مسابقات را شروع می کنیم 

خدا را شکر مجموعه ما از لحاظ پرداختی خوب بوده است. انشاالله این هفته و طبق قولی که آقای زنوزی داده اند، طلب مان از فصل پیش تسویه می شود. آقای زنوزی و بهتاج قول دادند که قبل از شروع بازی‌ها درصدی را به بازیکنان بدهند. ما از این بابت مشکلی نداریم. از طرفی تلاشمان را می کنیم با فکر باز به استقبال مسابقات برویم.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kexad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اولتیماتوم بارسا به ستاره هلندی؛ یکی از این دو راه

مظاهری: هیچ چیزی برای قهرمانی کم نداریم
برای خودم و سپاهان آرزوی موفقیت می‌کنم؛