تاریخ انتشار: 1401/05/15 14:24
کد خبر: 18312

روزهای جهنمی ستاره استقلال

دقیقا 165 روز از اعزام سیاوش یزدانی به خدمت سربازی و لغو مجوز او برای استقلال می گذرد اما این مدافع همچنان نتوانسته به زندگی عادی برگردد و شرایط عجیبی را تجربه می‌کند.
روزهای جهنمی ستاره استقلال

مدافع سابق استقلال در زمان مشمول شدن به خدمت سربازی مثل محمدحسین مرادمند عازم ملوان شد اما جالب است که با وجود گذراندن خدمت سربازی توسط او در نیروی دریایی ارتش اما تاکنون حتی یک دقیقه هم برای ملوان به میدان نرفته و یک جلسه نیز در تمرینات پیش فصل شاگردان مازیار زارع قبل از شروع لیگ برتر حضور پیدا نکرده است!

یزدانی که به واسطه این اتفاقات عجیب اردوی تیم ملی را نیز از دست داد و از نظر جسمانی نیز آمادگی گذشته را ندارد، حالا با گذشت 5 ماه از خدمت سربازی اش آینده ای نامشخص را پیش رو خود می بیند. او بسیار امیدوار بود که با قبولی در آزمون دکترا بتواند موقتا معافیت تحصیلی بگیرد و دوباره برای استقلال بازی کند اما محرومیت او از تحصیل و کنکور به واسطه استوری ای که از جلسه آزمون دکترا منتشر کرد، کار دستش داد و عملا شانس تحصیل دوباره را از دست داد.

این بازیکن باتجربه فوتبال حالا مدتی است برای گرفتن کفالت پدرش و معافیت از خدمت اقدام کرده اما تا این لحظه نیز نتیجه ای نگرفته است. یزدانی موضوع درخواست خود برای معافیت از خدمت سربازی را حتی با مازیار زارع سرمربی ملوان در میان گرفته و همین موضوع دلخوری سرمربی انزلی چی ها را در پی داشته است.

 

از این رو زارع حتی به یزدانی اجازه حضور در تمرینات ملوان را نیز نداده است. سرمربی ملوان معتقد است که ذهن یزدانی درگیر بازی برای این تیم نیست. از طرفی او به یزدانی اعلام کرده نمی تواند وقتی او دنبال معافیت و ترک ملوان است، اجازه تمرین کردن بدهد چراکه در این صورت روی یزدانی برای فصل جدید حساب باز می کند اما ناگهان او تیم را ترک می کند و به ضرر ملوان می شود.یزدانی طبق روال همه شنبه های گذشته با لباس سربازی استوری ای را از انزلی مخابره کرد؛ او هرشنبه باید با حضور در پادگان حاضری اش را بزند.

در چنین شرایطی سیاوش نه تنها در تمرینات ملوان حضور ندارد، بلکه به صورت اختصاصی نیز تمرین خاصی انجام نمی دهد. او صبح های شنبه با حضور در مراسم صبح گاه پادگان حاضری خود را می زند و دیگر عادت کرده ایم که تا شنبه ظهر شاهد یک استوری در صفحه شخصی سیاوش با لباس خدمت از شهر انزلی باشیم!چیزی که مشخص است، یزدانی شرایط سختی را تجربه می کند؛ او حالا جزو بازیکنان ملوان برای لیگ برتر است، اما هیچ تمرینی با این تیم نداشته و از نظر بدنی نیز شرایط بازی در لیگ را ندارد! از سوی دیگر معافیت او نیز هنوز تایید نشده و مشخص نیست چه آینده ای در انتظارش است. یزدانی که به تازگی 30 سالگی را رد کرده، هنوز می تواند با بازگشت به فوتبال، آینده روشنی را برای خود رقم بزند اما بی میلی به بازی در ملوان و علاقه شدید او به بازگشت به استقلال مساله ای است که چنین شرایط عجیبی را رقم زده است.

از سوی دیگر در صورتی که یزدانی بتواند به استقلال برگردد، لیست بازیکنان بزرگسالان این تیم برای فصل جدید پر شده و او عملا تا نیم فصل اول نمی تواند برای آبی پوشان به میدان برود.

نکته قابل توجه این است که یزدانی هنوز نیم فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد و در صورتی که حتی معافیتش تایید هم بشود، باید به استقلال برگردد. او البته با پیشنهادهای دیگری نیز در صورت معافیت مواجه است اما اگر بخواهد از استقلال جدا شود هم باید رضایت مسئولان این باشگاه را جلب بگیرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l5lb7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر بد برای استقلالی ها درباره مصدومیت آقای ستاره