تاریخ انتشار: 1401/05/21 22:08
هفته اول لیگ برتر فوتبال کشور
کد خبر: 18077

جدال دیدنی پرسپولیس و ذوب آهن در هفته اول / تی‌تی‌ها به مصاف ژنرال می روند

در روز دوم از هفته اول لیگ برتر فردا شنبه سه بازی برگزار خواهد شد
جدال دیدنی پرسپولیس و ذوب آهن در هفته اول / تی‌تی‌ها به مصاف ژنرال می روند

هفته اول رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور با انجام 5 بازی امروز برگزار شد که در مهم‌ترین بازی سپاهان اصفهان توانست در ورزشگاه آزادی استقلال را با نتیجه 2بر0 شکست دهد. در دومین روز از هفته اول فردا شنبه نیز سه بازی را در پیش رو خواهیم داشت که در این نوشتار به بررسی آن می پردازیم . 

پرسپولیس تهران_ذوب آهن اصفهان/قرعه سخت تارتار

دیدار پرسپولیس تهران و ذوب آهن اصفهان از این حیث اهمیت بالایی دارد که مهدی تارتار باتوجه به حواشی هرساله که باتیم های گوناگون در مقابل پرسپولیس دارد و از طرفی هم به لحاظ کیفی و فنی سطح نسبتا پایین تری به پرسپولیس دارد دریک آزمون دشوار قرار گرفته است و باید دید تارتار گام نخست را چگونه برمی دارد؟!

پرسپولیس در این فصل با توجه به این که در فصل نقل و انتقالات به خوبی عمل کرد و در نهایت ینز امروز مهاجم مورد نظر خود را جذب نماید، تحت هر شرایطی دوست ندارد که از این بازی دست خالی به تهران برگردد و به کم تر از سه امتیاز راضی نخواهد شد.
 

گل گهر سیرجان_تراکتور تبریز/ جدال پرافتخار ها

دیگر دیدار هفته اول لیگ22 رویایی امیر قلعه نویی و قربان بردیف است که از جذابیت بالایی برخوردار است.

گل گهر در فصل نقل و انتقالات موفق عمل کرده است و شاکله اصلی این تیم با تصمیم قلعه نویی دچار تغییر زیادی نشده است و همین هماهنگی می تواند یک برگه برنده برای ژنرال باشد اما نباید فراموش کرد تراکتور لیگ 22 با تراکتور فصل گذشته تفاوت زیادی دارد و دراین فصل پرشور ها با هدایت قربان بردیف که در لیگ روسیه افتخار آفرینی کرده با حضور بازیکنان باکیفیت خارجی قطعا حرف های زیادی برای گفتن دارند و در نهایت باید منتظر ماند و دید برنده جدال جذاب هفته اول چه کسی خواهد بود؟!

 

فولاد خوزستان_صنعت نفت آبادان/دوئل رضا پرکاس و نکونام

ازهفته اول رقابت های لیگ برتر دوتیم فولاد و صنعت نفت به مصاف هم خواهند رفت.

صنعت نفت فصل گذشته با هدایت منصوریان لیگ را با رتبه نسبتا مناسبی پشت سر گذاشت و فولاد با هدایت نکونام موفق به کسب جایگاه پنجم شد.

دراین فصل از رقابت ها فولاد علاوه بر حفظ شاکله اصلی تیمش دست به خرید مهره های باکیفیت زده است و نقاط ضعف خودش را پوشش داده اما صنعت نفت با جدایی منصوریان و جایگزینی رضا پرکاس با یک ترکیب و کادر جدید راهی رقابت ها می شود که همین دیر بسته شدن و از نوساخته شدن در هفته‌ های ابتدایی می تواند گریبانگیر برزیلی های آبادان باشد

نتایج روز اول بازی های لیگ برتر به شرح زیر می باشد:

استقلال 0                سپاهان 2
پیکان تهران 1          ملوان 0
آلومینیوم اراک 0      هوادار 1
نفت مسجد سلیمان 3   مس کرمان 2
نساجی مازندران 1   مس رفسنجان 1

     

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aywlv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



گزینه پرسپولیس در تور قلعه نویی!