تاریخ انتشار: 1401/05/20 22:46
کد خبر: 18067

پنجره انتقالات نفتی ها باز شد/ دلیل سازمان لیگ قانع کننده نیست

مسجدسلیمان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، مهمترین مشکل خود را بسته بودن پنجره نقل و انتقالات عنوان کرد و گفت: با تلاش باشگاه و دوستان این مشکل رفع شد و فردا با آرامش در میدان حاضر شویم.
پنجره انتقالات نفتی ها باز شد/ دلیل سازمان لیگ قانع کننده نیست

رضا مهاجری شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش در هفته نخست لیگ برتر فوتبال از عملکرد باشگاه نفتی‌ها در فصل نقل و انتقالات ابراز رضایت کرد و گفت: بازیکنانی داریم که می‌توانستند شرایط مالی بهتری را در تیم‌های دیگر تجربه کنند اما به تیم نفت آمدند چون اهداف بزرگی داشتند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: کارهای بدنسازی خوبی انجام دادیم و تیم‌مان با ۶۵ تا ۷۰ درصد آمادگی وارد مسابقات می‌شود و با گذشت دو تا سه هفته به شرایط بهتری می‌رسیم.

مهاجری گفت: امسال امیدوارم به صورتی کار کنیم که دغدغه‌های فصل قبل را از نظر جدولی نداشته باشیم و نوع فوتبال‌مان هم خوب و تماشاگرپسند باشد.

وی تصریح کرد: امسال در کنار هر بازیکن با تجربه یک بازیکن جوان با قراردادهای دو تا سه ساله جذب کردیم تا مشکلات فصل قبل را نداشته باشیم و تیم همگون داشته باشیم و رضایت هواداران را جلب کنیم.

وی درباره بدون تماشاگر بودن بازی‌های هفته اول لیگ گفت: تماشاگر از ارکان اصلی فوتبال است و ما هم به تماشاگرانمان نیاز داریم و نبود آنها کار ما را سخت‌تر می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: به نظرم دلیل سازمان لیگ قانع کننده نیست و بهتر است صادقانه‌تر صحبت تا همه به رفع آن کمک کنند. ما اکنون میزبان هستیم و ضرر می‌کنیم

مهاجری در خصوص مس کرمان گفت: بازی فردا با تیمی است که در فوتبال ایران شناخته شده و «حسین خانی» شایستگی‌ها خود را نشان داده ولی ما هم تلاش می‌کنیم که نتیجه لازم را کسب کنیم.

بازی تیم‌های نفت مسجدسلیمان و مس کرمان فردا ساعت ۸ و۳۰ دقیقه شب در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5jgp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مدیر اجرایی نفت مسجدسلیمان: قطعاً مقابل تراکتور به میدان می‌رویم