تاریخ انتشار: 1401/05/22 09:09
کد خبر: 17989

خواسته عجیب باشگاه استقلال از بازیکنان

پس از شکست تیم استقلال مقابل سپاهان اصفهان هیچ یک از اعضای این تیم با رسانه‌ها حرف نزدند.
خواسته عجیب باشگاه استقلال از بازیکنان

از جمله اتفاقات عجیب پس از شکست استقلال مقابل سپاهان در هفته نخست لیگ برتر بیست و دوم، سکوت اعضای این تیم بود. در حالی که اعضای تیم سپاهان بعد از پیروزی مقابل استقلال در خروجی ورزشگاه آزادی با دوربین ها و نمایندگان اصحاب رسانه به گفتگو مشغول بودند هیچ یک از اعضای تیم استقلال حرفی با رسانه‌ها نزدند.

تنها کسی که در مجموعه استقلال با رسانه‌ها گفت و گو کرد سرمربی این تیم ریکارد و ساپینتو در نشست خبری بود. همان فردی که پیش از بازی و در کنفرانس خبری گفته بود دوست دارد با رسانه ها در ارتباط باشد و در حد فاصل هفته اول تا دوم مقابل ملوان روزی رسانه ها را به محل تمرین تیمش دعوت می کند.

شنیده ها از اردوی استقلال حاکی از آن است که پس از شکست سنگین خانگی استقلال و با توجه به نتیجه رقم خورده مسئولان باشگاه از اعضای تیم خواسته اند فعلاً با رسانه ها صحبت نکنند تا موضوع شکست هر چه سریعتر در فضای خبری از یادها برود و البته تیم زودتر بتواند تمرکزش را بدست بیاورد. در این بین خسرو حیدری دستیار ایرانی ساپینتو نیز از این دستور پیروی کرد و او هم با رسانه ها حرف نزد!

ناگفته نماند؛ تیم استقلال در هفته دوم مسابقات لیگ برتر روز پنجشنبه هفته جاری در شهر انزلی باید به مصاف ملوان برود. قرار است این دیدار از ساعت ۱۹ و ۳۰ روز بیست و هفتم مرداد آغاز شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qaw9n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


۲ نقل و انتقال خبرساز باشگاه استقلال رفت روی هوا!