تاریخ انتشار: 1401/05/26 20:53
کد خبر: 17795

ربیعی: بازی فردا تهاجمی خواهد بود/باید کمترین اشتباه را داشته باشیم

سرمربی مس رفسنجان گفت: بازی فردا از لحاظ کیفیت فنی بازی رو به جلو و تهاجمی برای هر دو تیم خواهد بود.
 ربیعی: بازی فردا تهاجمی خواهد بود/باید کمترین اشتباه را داشته باشیم

محمد ربیعی امشب در کنفرانس خبری قبل از بازی با گل‌گهر رفسنجان با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: تبریک می‌گویم به آقای قلعه‌نویی بابت کسب هزار امتیاز در لیگ که شاید گفتن آن خیلی آسان باشد ولی هر کسی که نیکمت مربی‌گری را تجربه کرده باشد می‌د‌اند که چقدر این دستاورد بزرگ و عظیم است و از صمیم قلب تبریک می‌گویم و می‌دانم پشت این مسئله چیزی جز ممارست، توانمندی و پشتکار و تدبیر نبوده که ایشان توانسته به این افتخار بزرگ دست پیدا کند.

سرمربی مس رفسنجان در ارتباط با بازی فردا گفت: تجربه بازی این دو تیم در دو فصل گذشته نشان داده که بازی‌های مس رفسنجان و گل‌گهر بازی‌های خوبی از آب درآمده چون از لحاظ کیفیت فنی توانسته شرایط خوبی را هر دو تیم در بازی‌ها داشته باشند و نوید این را می‌دهد که بازی فردا از لحاظ کیفیت فنی بازی رو به جلو و تهاجمی برای هر دو تیم خواهد بود.

وی عنوان کرد: ما بعد از اصفهان مستقیم به رفسنجان آمدیم و تمام تمرینات ما اینجا انجام شده و خودمان را برای بازی فردا مهیا کردیم که امیدواریم اول هر دو تیم سلامت از زمین مسابقه خارج شوند و دومین مسئله برای تیم خودمان است که باید تمرکز و دقت لازم داشته باشیم مقابل تیم خوب گل‌گهر و فکر می‌کنم بازی فردا جزو بازی‌هایی است باید از کمترین اشتباه در جریان بازی بهره‌مند باشیم، از هواداران می‌خواهیم که در اولین بازی ما در لیگ در خانه حضور همه را در ورزشگاه برای حمایت از تیم مس برای یک بازی خوب داشته باشیم.

ربیعی در خصوص خط دفاعی مس عنوان کرد: ما سال به سال و پنجره به پنجره و نقل و انتقالات که جلو می‌رویم سعی می‌کنیم نقاط ضعفی که مد نظرمان است را تا حدودی ترمیم کنیم من به عنوان مربی دو کار را انجام می‌دهم ی اتولید باید بکنم یا جذب، یک قسمتی در بخش تولید جلو رفتیم مثل مجید نصیری و هومن ربیع‌زاده و .. و در بحث جذب هم امسال رامتین سلیمان‌زاده و ایما نسلیمی و ... اضافه شدند و همین طور حضور لک در دروازه می‌تواند تا حدودی بتوانیم یکسری نقاط ضعف را برطرف کنیم کما اینکه بچه‌های فصل گذشته ما هم زحمت کشیدند.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: سال به سال که جلوتر می‌رویم در جهت پویایی بهتر یک شرایط بیشتری برای تیم جلو ببریم و تصویر و هویت این تیم از سه سال گذشته تا الان تفاوت دارد و این دستاورد بزرگی برای منطقه است و ما باید بتوانیم این هویت و شخصیتی که از تیم در کشور است را بهتر بتوانیم جلا دهیم و این میسر نمی‌شود مگر با همت گروهی و تیم مدیریتی و شرایط فنی و هواداران و مسئولان استانی و شهری که بتوانیم در سال‌های آتی شاهد دستاوردهای بزرگی تر برای مس رفسنجان باشیم.

وی تصریح کرد: دستاورد آقای قلعه‌نویی بسیار بزرگ و کار خارق‌العاده است و به عنوان یک پیشکسوت برای ما مایه مباهات و ارزشمند است، باعث افتخار است خیلی زود و سخت گذشت اینکه 100 بازی روی نیمکت یک تیم باشید افتخار بزرگی است و اتفاق بزرگی است و برای خودم و مجموعه مس و شهر رفسنجان و مردم این شهر خوشحال هستم.

ربیعی در خصوص محمد انصاری گفت: یکی از شخصیت‌های مطرح و قابل احترام ورزش کشور است من اول به چشم یک فوتبالیست نمی‌بینم یک انسان ویژه با فضیلت‌های اخلاقی و انسانی است من با وی صحبت کردم و عمل جراحی داشته که باید طول درمان سپری شود و تمرینات خودش را انجام می‌دهد و قرداداش هم با باشگاه ما تمام شده بود، من به این بازیکن هم اعتقاد فنی و هم اعتقاد تیمی دارم و حتی من نیم سال پارسال پیشنهاد دادم که حتی اگر علاقه‌مند به ادامه فوتبال نباشد به جمع کادر فنی من اضافه شود و من خیلی نزدیک با وی همکاری خواهم کرد، فعلا علاقه‌مند به این است که بازی کند.

سرمربی تیم مس رفسنجان خاطرنشان کرد: قائم اسلامی‌خواه، مهدی ترکمان و فرشا محمدی را در بازی فردا نداریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9plz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نساجی مازندران_ مس رفسنجان/اولین تجربه مطهری در قامت سرمربی