تاریخ انتشار: 1401/06/02 07:12
کد خبر: 17431

مهاجم کروات به گل محمدی معرفی شد

اگر دیاباته به هر دلیلی پرسپولیسی نشود کار برای این باشگاه جهت جذب مهاجم خارجی دوم بسیار سخت خواهد بود.
مهاجم کروات به گل محمدی معرفی شد

بعد از جذب یورگن لوکادیا و با درخواست کادرفنی، مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با برخی از مهاجمان خارجی آغاز کردند تا زمینه را برای جذب یک فوروارد دیگر فراهم کنند. در این بین مذاکرات با شیخ دیاباته مهاجم اسبق استقلال روند بهتری داشت. این موضوع حتی باعث شد تا پرسپولیسی‌ها نام شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی خود را در روز آخر نقل و انتقالات از لیست خارج کنند تا جا برای یک مهاجم خارجی باز شود.

مذاکرات با دیاباته خوب پیش رفت به طوری که این بازیکن مدارک شخصی خود را به باشگاه پرسپولیس ارسال کرد تا زمینه تنظیم قرارداد و موارد دیگر انجام شود اما او ناگهان موضوع خانواگی خود را پیش کشید تا روند مذاکرات با اما و اگرهای زیادی روبرو شود. شیخ دیاباته اعلام کرد که برای گرفتن تصمیم نهایی، باید نظر خانواده خود را هم بداند. این موضوع باعث شد تا خبر توقف این انتقال در رسانه‌ها مخابره شود اما مدیران پرسپولیس هنوز ناامید نیستند.

مدیران پرسپولیس همچنان امیدوار به جذب شیخ دیاباته هستند و به همین دلیل هنوز مذاکرات ادامه دارد. دیروز و حتی امروز این مذاکرات ادامه دارد و به نظر می‌رسد تا پیش از بازی با آلومینیوم اراک تصمیم نهایی دیاباته برای پیوستن به پرسپولیس مشخص شود.

این در حالی است که اگر دیاباته به هر دلیلی پرسپولیسی نشود کار برای این باشگاه جهت جذب مهاجم خارجی دوم بسیار سخت خواهد بود چرا که گزینه در دسترسی برای پیوستن به این تیم وجود ندارد. از طرف دیگر گفته می‌شود در یکی دو روز اخیر یک مهاجم کروات به کادرفنی پرسپولیس معرفی شده که مورد تائید یحیی گل‌محمدی قرار نگرفت. همین موضوع جذب دیاباته را برای پرسپولیسی‌ها مهم کرده است و تلاش‌ها برای رسیدن به نتیجه مطلوب در این زمینه ادامه دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dx77w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوری| پرسپولیس با بمب جدید به توافق نهایی رسید