تاریخ انتشار: 1401/06/03 13:31
کد خبر: 17367

یحیی هم‌چنان چشم انتظار مجوز بازی / تفکرات گل محمدی برای استفاده از ستاره پرسپولیس

یحیی گل محمدی می‌خواهد هرچه زودتر از مرتضی پورعلی گنجی در ترکیب پرسپولیس بهره ببرد.
یحیی هم‌چنان چشم انتظار مجوز بازی / تفکرات گل محمدی برای استفاده از ستاره پرسپولیس

از تمرینات و بازی‌های دوستانه اخیر قرمزها می‌توان پیش‌بینی کرد مرتضی پورعلی‌گنجی یکی از مهره‌های ثابت پرسپولیس در این فصل است که تاکنون به دلیل مشکلات مربوط به ITC موفق به حضور در ترکیب قرمزها نشده است.یحیی که شناخت خوبی از پورعلی گنجی دارد به دنبال این است تا با حضور این مدافع ملی‌پوش در ترکیب قرمزها بتواند مشکلاتی که در بازیسازی از خط دفاع دارد را بر طرف کند. بازیسازی از دفاع، کاری بود که محمدحسین کنعانی‌زادگان به خوبی انجام می‌داد، او به عنوان یک مدافع که پا به توپ خوبی داشت، درصد بالایی از پاس‌هایش را به مقصد می‌رساند. او همیشه مقصدهای درستی را برای پاس دادن انتخاب می‌کرد و استاد خارج کردن تیم از فشار پرس حریف بود.

بعد از کنعانی، این روند در پرسپولیس عملا متوقف شد، هرچند که یحیی به دنبال این است با ورود مرتضی پورعلی‌گنجی، بتواند این روند را تغییر بدهد. مرتضی قبلا سابقه بازی در خط هافبک را دارد و مدافع پا به توپی به شمار می‌رود.

فعلا در غیاب پورعلی گنجی تنها گزینه جدی پرسپولیس برای فرار از پرس حریف در یک‌سوم دفاعی، استفاده از بازی با پای خوب بیرانوند است. بیرانوند به کمک پاس‌های خوبش در بازی مقابل فولاد نیز چند بار فشار را از روی خط دفاعی تیم برداشت، با این وجود اکتفا کردن به بازی با پای خوب این ستاره به تنهایی برای خروج از پرس حریف کافی نیست و به همین دلیل یحیی از مدیران پرسپولیس درخواست کرده تا هر چه زودتر شرایط بازی کردن پورعلی‌گنجی را فراهم کنند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v57z6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فسخ قرارداد مهاجم گل نزن پرسپولیس 50 هزاردلار آب خورد!