تاریخ انتشار: 1401/06/03 21:27
کد خبر: 17340

حسین‌خانی: تمرکز نداشتیم و از استقلال گل خوردیم

سرمربی مس کرمان از عملکرد بازیکنانش در مصاف با استقلال تمجید کرد.

حسین‌خانی: تمرکز نداشتیم و از استقلال گل خوردیم

 استقلال و مس کرمان امشب (پنجشنبه) در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان ریکاردو ساپینتو به پایان رسید. فرزاد حسین‌خانی، سرمربی مس کرمان در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: بازیکنان ما انگیزه خوبی داشتند و تمرینات خوبی داشتیم. از عملکردشان راضی هستم و تلاششان را کردند. یک جاهایی کار از دستمان در رفت و آسیب دیدیم. باتوجه به ذهنیتی که از این بازی داشتیم، می‌توانستیم یک بازی بدون هدف و بسته ارائه کند اما یک بازی خوب و تماشاگرپسند ارائه کردیم که بازیکنانم خوب عمل کردند. بازیکنان ما جوان هستند و ما توان جوانی‌مان را می‌دهیم.

او درباره درگیری‌های نیمه دوم گفت: من سعی کردم تمرکزم روی بازی باشد و اگر اتفاق افتاد، از سمت ما نبود. بازیکنان ما باید هرروز باتجربه‌تر عمل کند و اسیر این اتفاقات نشود. این چیزی نبود که پیش‌بینی کرده باشیم. باید تلاش کنیم که از این وضعیتی که هستیم، بهتر عمل کنیم.

سرمربی مس کرمان در پاسخ به این سوال که چطور اسیر اسم استقلال نشدند، توضیح داد: قبل از بازی نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کرده بودیم. من گفته بودم که همه جوره آماده این بازی هستیم. در بحث تاکیتکی راه‌های گل‌زنی استقلال را شناسایی کرده بودیم و می‌دانستیم به دنبال ارسال از جناحین هستند. در نیمه اول کمی موقعیت دادیم اما در نیمه دوم بهتر بودیم اما به خاطر دفع ناقص و تمرکز نداشتن بازیکنان در آن صحنه، گل خوردیم.

ساپینتو درباره حضور او به عنوان مربی‌ای جوان در لیگ برتر بیان کرد: درباره کیفیت لیگ برتر زمان بیشتری برای بحث کردن می‌خواهیم. مدیران برای انتخاب مربیان جوان باید تاوان بدهند و مربیان جوان باید از این فرصت استفاده کنند. خوشحالیم که مسئولان مس در این بحث به ما اعتماد کردند و سعی می‌کنیم با مجموعه‌ای که داریم جواب اعتماد مسئولان مس را بدهیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5y9a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ استقلال  - مس کرمان؛ یک تیم شبیه ملوان مقابل ساپینتو با یار دوازدهم