تاریخ انتشار: 1401/06/04 15:14
کد خبر: 17310

حمله همه جانبه استقلالی ها به یحیی گل محمدی

یک هفته پس از توقف مقابل فولاد نکونام، آلومینیوم رحمتی می‌تواند ضربه سختی به رویاهای پرسپولیس وارد کند.
حمله همه جانبه استقلالی ها به یحیی گل محمدی

فصل پیش در قهرمانی استقلال و پایان روند جام‌گیری پرسپولیس، رد پای پررنگ مربیان استقلالی دیده می‌شد. آن‌ها در سه جام، شانس قهرمانی را از پرسپولیس گرفتند. امیر قلعه‌نویی، رضا عنایتی، علیرضا منصوریان، رسول خطیبی و داوود سیدعباسی، مربیان استقلالی لیگ بودند که مقابل پرسپولیس امتیاز کسب کردند. همه آن‌ها، مقابل استقلال نتایج ضعیف‌تری به دست آوردند و سهم پررنگی در فرار تیم فرهاد مجیدی به سمت قهرمانی داشتند. جواد نکونام، در سوپرجام پرسپولیس را برد و فرصت رسیدن به جام را از آن‌ها گرفت. مهدی رحمتی هم روی نیمکت آلومینیوم و در جام حذفی، سرخپوشان را کنار زد. این فصل هم، مربیان استقلالی دوباره علیه آرزوهای پرسپولیس صف کشیده‌اند.

مصاف بدموقع

پرسپولیس شروع خوبی در لیگ بیست و دوم نداشته و در دو بازی ابتدایی، دو مساوی به دست آورده است. پرسپولیس هفته اول، موقعیت‌های زیادی ساخت و گل نزد. هفته دوم مقابل فولاد نکونام، آن‌ها زیر فشار بودند و نمایش ضعیف‌تری از هفته اول داشتند. پس از کمکی که نکونام به سایر مدعیان کرد، این هفته نوبت به مهدی رحمتی رسیده است. پرسپولیس تا به حال در دو سفر به اراک، دو شکست مقابل آلومینیوم داشته و این هفته، برای رسیدن به پیروزی باید این طلسم را بشکند. در غیر این صورت، آن‌ها خیلی زود از سایر مدعیان عقب می‌مانند. دو باخت قبلی پرسپولیس در اراک را هم، یک استقلالی دیگر یعنی رسول خطیبی رقم زده بود.

4 از 5

پرسپولیس در سال‌های اخیر، زیاد به باختن عادت نداشته است. فصل پیش اما آن‌ها 5 بار مقابل دیگر تیم‌های ایرانی، شکست خوردند. باخت‌هایی که در 4 مورد، به دست مربیان استقلالی رقم خورد. آلومینیوم خطیبی هفته سوم، اولین تیمی بود که پرسپولیس را برد. بعد از آن فولاد نکونام سرخپوشان را در سوپرجام شکست داد. هفته بیست و یکم، صنعت نفت و منصوریان سومین باخت پرسپولیس را رقم زدند. آلومینیوم با مربی جدیدش یعنی رحمتی، دوباره پرسپولیس را برد و این بار در جام حذفی این کار را انجام داد. تنها مربی غیر استقلالی که موفق به شکست پرسپولیس شد، محرم نویدکیا بود. تیم او در هفته‌های پایانی، توانست پرسپولیس ناامید از قهرمانی را ببرد. این فصل هم پرسپولیس مثل فصل پیش، باید هفته سوم در اراک، روبروی آلومینیوم و یک مربی استقلالی به میدان برود.

مسیر یک طرفه

بر خلاف مربیان استقلالی که در یک سال گذشته برای پرسپولیس دردسر زیادی درست کرده‌اند، مربیان پرسپولیسی نتوانسته‌اند به تیم سابق‌شان کمک کنند. همین فصل هم تقابل اولین مربی با سابقه حضور در پرسپولیس مقابل استقلال، در بازی تیم ساپینتو روبروی ملوان رقم خورد. بازی که استقلالی‌ها، اولین برد فصل‌شان را به دست آوردند. مازیار زارع با وجود بازی نسبتا خوب تیمش، نتوانست امتیازی از استقلال بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5p5p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمتی: از پرسپولیس به AFC شکایت می‌کنیم
بدهی پرسپولیس بر سر یحیی دو برابر شد