تاریخ انتشار: 1401/06/04 19:21
کد خبر: 17300

پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم/ سرلک طلسم شکنی کرد!

تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه نخست بازی مقابل آلومینیوم اراک به پیروزی رسید و نخستین گل این فصل سرخپوشان هم بعد از دو مسابقه به ثمر رسید.
پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم/ سرلک طلسم شکنی کرد!

در ادامه رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال و از ساعت ۱۹ امروز شنبه، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم در شهر اراک به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس ‌‬به پایان رسید.

در این نیمه هم پرسپولیس و هم آلومینیوم اراک موقعیت‌هایی برای گلزنی ایجاد کردند اما در نهایت این تیم پرسپولیس بود که در دقیقه ۴۳ توسط سرلک به گل رسید.

اولین و شاید جدی ترین فرصت پرسپولیس در دقیقه ۹ رقم خورد؛ جایی که ارسال سعید صادقی بازیکن سرخپوشان روی دروازه حریف با اشتباه «زاپاتا» بازیکن خارجی این تیم همراه شد ولی حسین پورحمیدی دروازه بان آلومینیوم اشتباه هم تیمی خود را جبران و توپ را از آن خود کرد.

آلومینیوم هم در دقیقه ۲۲ توسط محمدرضا آزادی فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما تعلل این بازیکن و حضور پرتعداد و البته سردرگم مدافعان پرسپولیس این موقعیت را بی نتیجه گذاشت.

شاگردان مهدی رحمتی در آلومینیوم روی ضد حملات برنامه داشتند و با سرعت بالای خود چند بار خط دفاع و دروازه پرسپولیس را تحت فشار گذاشتند.

پرسپولیس که در حملات به مهدی ترابی و امید عالیشاه متکی بود، موفق شد روی پاس علی نعمتی و فرار سرلک از پشت مدافعان آلومینیوم، گل نخست مسابقه را در دقیقه ۴۳ به ثمر برساند.

پرسپولیس با این گل ضمن به ثمر رساندن نخستین گل خود در این فصل، برنده راهی رختکن شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ajqm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاروان تیم فوتبال پرسپولیس وارد اراک شد

ترابی - سرلک معکوس مثلث ۱۴۰۰
کابوس یحیی و پرسپولیس این بار تکرار نشد!