تاریخ انتشار: 1401/06/07 11:47
کد خبر: 17178

کاپیتان استقلال؛ پرواز به مقصد تیم ملی + عکس

بعد از اینکه ریکاردو ساپینتو در نیمه دوم بازی با ملوان تصمیم گرفت خط دفاع استقلال را 4 نفره کند آبی ها گلی را دریافت نکردند.
کاپیتان استقلال؛ پرواز به مقصد تیم ملی + عکس

بعد از اینکه ساپینتو در نیمه دوم بازی با ملوان تصمیم گرفت خط دفاع استقلال را 4 نفره کند آبی ها گلی را دریافت نکردند.

استقلال در نیمه دوم بازی با ملوان بازی یک بر صفر باخته را با پیروزی 3-1 عوض کرد و در بازی با مس هم با وجود حملات پراکنده ای که تیم مس داشت دروازه استقلال بسته ماند تا کلین شیت های کاپیتان استقلال هم در لیگ برتر شروع شود.

استقلال فصل گذشته جدا از اینکه در لیگ برتر قهرمان شد در فاز دفاعی هم بهترین بود و این نشان می دهد یکی از دلایل قهرمانی استقلال در فصل گذشته عملکرد خوب در فاز دفاعی بود و ساپینتو خیلی زود متوجه آن شد و 4 دفاعه کردن تیمش و هم چنین قرارداد دادن روزبه چشمی جلوی خط دفاعی سعی کرد مانع از گل خوردن های بعدی تیم استقلال شود. البته تلاش های سید حسین هم در چارچوب دروازه به استقلالی ها کمک کرد از نیمه دوم بازی با ملوان روند تهاجمی خود را دنبال کنند.

 

در فصل منتهی به جام جهانی دروازه بان های مدعی حضور در اردوی تیم ملی تلاش می کنند با ارایه بهترین عملکرد این فرصت را از دست ندهند و بدون شک یکی از گزینه های مدعی در اردوی تیم ملی کاپیتان آبی هاست. تلاش های سید حسین حسینی در تمرینات استقلال حتی بیشتر از بازی ها نمود دارد چون فرصت پیش رو بهترین فرصت برای تجربه حضور در جام جهانی به همراه تیم ملی است که تجربه فراموش نشدنی بشمار می رود. ضمن اینکه اگر این تلاش ها منجر به تکرار قهرمانی استقلال شود یک کارنامه فوق العاده برای کاپیتان استقلال در دوران بازیگری خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bymo8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 طلسم گل‌نزدن یامگا می‌شکند یا کلین‌شیت‌های حسینی؟