تاریخ انتشار: 1401/06/09 21:20
کد خبر: 17037

بردیف: امیدوارم مهاجم جدید تیم ما اضافه شود/ مطمئن هستم که شرایط برای ما بهتر خواهد شد

سرمربی تراکتور می‌گوید تیمش همچنان به شرایط ایده‌آل نرسیده است.

بردیف: امیدوارم مهاجم جدید تیم ما اضافه شود/ مطمئن هستم که شرایط برای ما بهتر خواهد شد

قربان بردیف سرمربی تیم فوتبال پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل هوادار در هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: بازی سختی برای ما بود. فرصت‌های کمی داشتیم و از همان فرصت‌ها نتوانستیم استفاده کنیم. از نتیجه راضی نیستیم. ما می‌دانیم هواداران‌مان نگران هستند و امیدواریم که بهتر بازی کنیم.

او ادامه داد: ما آنطور که باید تاکتیکی بازی نکردیم و دلیلش این است که بازیکنان مقداری از نتایج کسب نشده نگران هستند. ما هنوز مهاجم نداریم و یک مهاجم به تازگی به خدمت گرفتیم. در بازی بعدی فکر می‌کنم در خط حمله کار راحت‌تری داشته باشیم. بحث روانشناسی و اینطور چیزها نیست و ما مشکل را حل خواهیم کرد.

بردیف افزود: هر بازیکنی که در تمرینات قوی‌تر باشد، ما او را به میدان خواهیم فرستاد. من با هواداران خود موافق هستم اما ما از این مرحله می‌گذریم و مشکلات را برطرف خواهیم کرد. هواداران مقداری صبر کنند،‌ این مسائل را حل می‌کنیم.

سرمربی تراکتور تاکید کرد: ما در تمرینات، کار خود را پیش می‌بریم. ما پیشرفت‌های لازم را در تمرینات می‌بینیم و به خاطر همین است که می‌گویم باید صبر کنیم. من کاملا متوجه هواداران هستم  و هنوز بازی امیدوارانه‌ای ارائه ندادیم.

او درباره ترکیب تیمش گفت: کسی که بهتر بازی کند و راضی‌کننده‌تر باشد، بازی خواهد کرد. من باید این شانس را به همه بازیکنان بدهم و دارم این کار را انجام می‌دهم.

بردیف درباره برنامه خود برای هفته‌های آینده گفت: چند بازی طول می‌کشد تا به شرایط ایده‌آل خود برسیم. اینکه نیمکت تراکتور لرزان است، نباید من درباره آن چیزی بگویم و مدیریت باشگاه باید درباره آن نظر بدهد.

سرمربی تراکتور درباره سیستم ۳ دفاعه خود و مشکلاتی که با این سیستم به وجود آمده است، گفت: مهم نیست که سیستم من ۳ دفاعه یا ۴ دفاعه باشد. مهم این است که چطور در این سیستم‌ها جابجا شویم. وقتی تیم ۳ دفاعه بازی می‌کند، هافبک‌های کنار جلو و عقب می‌آیند. در این سیستم‌ها مساله مهم فقط جابجایی است. ما دفاع بازی‌ساز هم داریم و پوریا آریاکیا از جمله این بازیکنان است. امیدوارم حجت حق‌وردی هم به فرم ایده‌آل خود برسد چون این بازیکن پاس‌های خوبی می‌دهد و مشکلات ما حل می‌شود

او در ادامه گفت: ما در شرایط برابری بودیم و حریف با یک سازماندهی مشخص دفاع می‌کرد. متاسفانه ما فشارهای لازم را به حریف نیاوردیم. امیدوارم مهاجم جدید تیم ما اضافه شود که مشکلات ما حل شود. بازیکنان ما می‌دانند در چه تیمی دارند بازی می‌کنند. خودتان دیدید چقدر ناراحت بودند و می‌خواستند نتیجه بازی را عوض کنند. مطمئن هستم که شرایط برای ما بهتر خواهد شد. ما ۱۰ امتیاز از دست دادیم و این امتیازات زیاد است و کاملا منطقی است. من به خودم دقت نمی‌کنم که قیافه‌ام چطور است و سری بعدی  که بازی را بردیم می‌خندم!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m85yw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تراکتور - هوادار؛ ساکت به داد بردیف می رسد؟