تاریخ انتشار: 1401/06/10 00:18
کد خبر: 17024

اشتباه مرگبار باشگاه استقلال/ سوزاندن همزمان ۲ بازیکن محبوب هواداران!

باشگاه استقلال که برای به خدمت گرفتن کاوه رضایی اقدام کرده بود، خیلی راحت او‌ را از دست داد!
اشتباه مرگبار باشگاه استقلال/  سوزاندن همزمان ۲ بازیکن محبوب هواداران!

فقط مدیران باشگاه استقلال می توانند با یک اشتباه مرگبار دو بازیکن محبوب هواداران را در یک چشم بهم زدن بسوزانند و به سمت نابود شدن هدایت کنند! دو بازیکنی که سابقه گلزنی به پرسپولیس را دارند و حتی حاظر نشدند پیراهن تیم رقیب را بر تن کنند.

بدون شک کاوه رضایی و ارسلان مطهری از محبوب ترین بازیکنان استقلال محسوب می شوند که این فصل هر دو نفر قربانی اشتباهات مرگبار مدیریت باشگاه شدند و معلوم نیست سرنوشت آنها به کجا ختم شود؟!  در این راستا همانطور که مطلع هستید؛ باشگاه پس از کنار گذاشتن غیره حرفه‌ای ارسلان مطهری سعی کرد کاوه رضایی را جایگزین او کند، ولی آنقدر مبتدیانه عمل کرد که حالا هم کاوه را از دست داده و هم مطهری که قطعا نه روحیه لازم را برای بازی در استقلال را دارد و نه ساپینتو می تواند، روی او حساب باز کند. کاوه رضایی هم که با هزاران امید به ایران برگشته بود تا پیراهن تیم محبوبش را بپوشد، حال باید به دنبال تیم دیگری بگردد؛ آن هم تیمی که حاظر شود تا نیم فصل با کاوه قرارداد ببندد و نیم فصل دوم اجازه بدهد به استقلال برگردد.

 البته این اتفاقات در اکثر باشگاه ها عادی شده و خیلی از بازیکنان قربانی بی فکری مدیرانی شده اند که هنوز نمی دانند، یک بازیکن را چگونه جایگزین بازیکن دیگری کنند.

علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45azpo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجمی که با تعصبش، نه به پرسپولیس رسید و نه به محبوبش استقلال!