تاریخ انتشار: 1401/06/12 15:46
کد خبر: 16897

هشدار به «شجاع» و «کنعانی‌زادگان» از قلبِ پایتخت!

مدافع تازه‌وارد پرسپولیس موفق شد شروع خوبی در تیم تازه‌اش داشته باشد و نمایش قابل‌قبولی را در ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت ارائه کرد.
هشدار به «شجاع» و «کنعانی‌زادگان» از قلبِ پایتخت!

یحیی گل‌محمدی در ترکیب تیمش برای حضور در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران، یک تغییر اجباری داشت و آن‌هم خروج نام فرشاد فرجی از ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت بود. فرجی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی پرسپولیس در مصاف با صنعت‌نفت آبادان نبود اما غیبت این مدافع برای گل‌محمدی دردسرساز نبود، چون سرمربی باتجربه پرسپولیس گزینه‌ای ایده‌آل و مطمئن را برای جانشینی فرشاد فرجی در ترکیب تیمش مدنظر داشت؛ مرتضی پورعلی‌گنجی.

نمایش درخشان در اولین بازی رسمی

پورعلی‌گنجی بعد از صدور (ITC) که در هفته دوم لیگ برتر رخ داد، یک جلسه محرومیت به جا مانده از آخرین فصل حضورش در لیگ ایران را گذراند و سرانجام در هفته چهارم آماده بازی در ترکیب پرسپولیس شد و صدور مجوز برای خرید تابستانی پرسپولیس مصادف با مصدومیت فرشاد فرجی شد تا سرمربی پرسپولیس دغدغه‌ای برای تغییر در ترکیب تیمش نداشته باشد.

مرتضی پورعلی‌گنجی که بعد از دوری چند ماهه از میادین به دلیل مصدومیت، به ترکیب پرسپولیس اضافه شده بود، توانست در گام اول نمایش قابل‌قبولی را ارائه کند و در مصاف با صنعت‌نفت آبادان یکی از بهترین بازیکنان حاضر در میدان مسابقه بود و موفق شد با کسب نمره 7.12 از متریکا، چهارمین بازیکن برتر ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت لقب گیرد.

زوج مدنظر «یحیی» شکل گرفت

مدافع 30 ساله پرسپولیس که یکی از خریدهای تابستانی یحیی گل‌محمدی برای ترمیم خط دفاعی سرخ‌پوشان پایتخت بود، به نظر می‌رسد از حالا جایگاه خود را در ترکیب پرسپولیس تثبیت شده می‌بیند و فرشاد فرجی کار بسیار دشواری برای بازگشت به ترکیب اصلی تیمش خواهد داشت. پورعلی‌گنجی و گولسیانی گزینه‌های اصلی یحیی گل‌محمدی برای چینش زوج خط دفاعی هستند که در اولین گام حضور همزمان این 2 مدافع تازه‌وارد، پرسپولیسی‌ها توانستند در مصاف با صنعت‌نفت دروازه‌شان را بسته نگه دارند.

هشدار به «شجاع» و «کنعانی‌زادگان» از قلبِ پایتخت!

پورعلی‌گنجی که بعد از مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی در لیگ چین، حضور در اردوهای تیم ملی را هم از دست داد، حالا در آستانه جام جهانی امیدوار است تا با درخشش در قلب خط دفاعی تیم ملی بتواند مجدداً به فهرست تیم ملی بازگردد. مدافع باتجربه پرسپولیس که در دوران کارلوس کی‌روش یکی از عناصر کلیدی خط دفاعی تیم ملی بود و در جام جهانی 2018 هم به صورت فیکس در خط دفاعی برای ایران به میدان رفت، حالا با توجه به زمزمه‌های بازگشت سرمربی پرتغالی، در تلاش است تا خود را به سطح ایده‌آل برساند.

دراگان اسکوچیچ سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال ایران همواره نشان داده که به استفاده از زوج شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان در خط دفاعی تیم ملی اعتقاد ویژه‌ای دارد، با این‌حال پورعلی‌گنجی در تلاش است تا در صورت بقای احتمالی اسکوچیچ، بتواند نظر این سرمربی را هم جلب کند و با توجه به تجربه حضور در ترکیب تیم ملی در جام جهانی 2018 و جام ملت‌های آسیا 2019، بتواند همراه کاروان تیم ملی به قطر سفر کند و در جام جهانی 2022 برای ایران به میدان برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ejke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت ستاره جدید پرسپولیس مقابل آلومینیوم

مدافع ایرانی دروازه رقیب پرسپولیس را باز کرد
گلزنی پورعلی‌گنجی در ال کلاسیکو قطر

لجبازی کی روش با برانکو یا تدابیر تاکتیکی!
فاصله کم تیم اصلی و نیمکت ذخیره ها