تاریخ انتشار: 1401/06/14 14:38
دختر استقلالی در گفت وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 16791

فقط یک دختر استقلالی متوجه می‌شود چه می‌گویم/ عاشق استقلال و طرفدار فرهاد مجیدی هستم

دختر هوادار دو آتشه استقلال و فرهاد مجیدی در گفت وگو با فرتاک ورزشی از حال و هوای حضورش در ورزشگاه صحبت کرد.
فقط یک دختر استقلالی متوجه می‌شود چه می‌گویم/ عاشق استقلال و طرفدار فرهاد مجیدی هستم

کوثر کاظمی یکی از هواداران دو آتشه استقلال به ویژه فرهاد مجیدی است که برای تماشای بازی‌های آبی‌پوشان  پایتخت بی‌صبرانه منتظر و یکی از آرزوهایش در زندگی، تماشای بازی‌های این تیم در استادیوم بود که در نهایت محقق گردید.

این بانوی هوادار استقلالی در گفت وگو با فرتاک ورزشی از حال و هوای حضورش برای اولین بار در دیدار استقلال و مس کرمان صحبت کرد و در این رابطه گفت: حضور در استادیوم آزادی و تماشای بازی استقلال آرزوی همیشگی من و خیلی از دختران آبی این سرزمین بوده است و برای آن لحظه شماری می کردیم و به جرات می توانم بگویم که  یکی از بهترین لحظه‌های زندگیم را گذراندم.

کوثر کاظمی

وی افزود: روزی که اعلام شد، حضور بانوان در ورزشگاه بلامانع است، انگار روی ابرها قدم بر می‌داشتم و برایم اصلا باور کردنی نبود چرا که همیشه توی خواب میدیدم و آن را تصور می‌کردم تا اینکه داخل استادیوم رفتم و از روی سکوها استقلال را تشویق کردم.

این بانوی عاشق استقلال در ادامه صحبت‌های خود افزود: تا نیمه دوم بازی هم مدام از همه سوال میکردم واقعا ورزشگاهیم؟! شاید شما این رو آقایان نتوانند متوجه بشوند ولی یک دختر فوتبالی خیلی خوب متوجه می‌شود.

کوثر کاظمی در ادامه و در حالی که هیجان از برق نگاهش موج میزد، گفت: اولین حضورم در ورزشگاه آزادی و تماشای مابقه استقلال، واقعا در تاریخ زندگی من و خیلی از دختران حاض در ورزشگاه ماندگار شده است چرا که واقعا رویایی بود به طوری که هر شب فیلم و تصاویر حضور بانوان استقلالی را نگاه میکنم و با آنها ذوق می‌کنم .

کوثر کاظمی

این بانوی طرفدار استقلال در ادامه افزود: خیلی منتظر این روزها بودم و برای بازی فردای استقلال در مقابل پیکان لحظه شماری می‌کنم و امیدوارم این حضورها ادامه‌دار باشد و به چند بازی ختم نشود چرا که واقعا یک دلخوشی بزرگ است .
کوثرکاظمی درپایان صحبت‌های خود گفت: وقتی بار اول تصاویر خودم را در رسانه فرتاک ورزشی دیدم خیلی ذوق زده شدم چرا که چندین تصویر مختلف از من در بین تصاویر دیده می شد و از شما و تمامی اهالی رسانه که حضور بانوان را پوشش دادند تشکر می کنم.

کوثر کاظمی

گفت وگو: منصوره فتوحی
عکس: محمد میرزایی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5dz6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راز توقف استقلال در مسجد سلیمان
تغییرات ناگهانی مسجد سلیمان، ساپینتو را بهم ریخت؛