تاریخ انتشار: 1401/06/17 01:19
آقایی: پرسپولیس همیشه مانند بازی با هوادار باشد شانس اول قهرمانی است
کد خبر: 16648

لوکادیا نشان داد چارچوب را خوب می‌شناسد / صادقی بازیکنی معمولی نیست

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپویس تأکید کرد، سرخپوشان با ادامه نمایش‌شان مقابل تیم هوادار شانس اول قهرمانی در لیگ برتر هستند.
 لوکادیا نشان داد چارچوب را خوب می‌شناسد / صادقی بازیکنی معمولی نیست

عباس آقایی درباره برد پرسپولیس برابر هوادار اظهار داشت: این یکی از بهترین بازی‌های پرسپولیس بود و جدا از مسائل فنی، باید به این موضوع هم اشاره کرد که بازیکنان پرسپولیس از لحاظ روحی در این بازی در سطح بالایی بودند و مشخص بود که قصد داشتند هوادار را با نتیجه خوبی شکست بدهند. با اینکه کیفیت زمین چندان خوب نبود، ولی پرسپولیس به خوبی کارهای ترکیبی را انجام داد و به هدفش رسید.

وی در مورد درخشش سعید صادقی آنهم در شرایطی که محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفته بود او یک بازیکن معمولی است، خاطر نشان کرد: هر فردی می‌تواند نظرش را بدهد، ولی صادقی بازیکنی معمولی نیست و این را در بازی روز دوشنبه نشان داد. او بازیکن مؤثری است و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم برای پرسپولیس بدرخشد.

آقایی راجع به ثبت دومین گل لوکادیا برای پرسپولیس تصریح کرد: لوکادیا نشان داد چارچوب را خوب می‌شناسد و اگر آماده باشد مهاجم زهرداری است. او در چند تیم مطرح اروپایی بازی کرده است و قطعاً می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. به نظر من تعطیلی لیگ برتر بهترین فرصت برای لوکادیا و دیاباته است تا از لحاظ بدنی به آمادگی کامل برسند. آنها قطعاً یک خط حمله زهردار را شکل خواهند داد.

هافبک پیشین سرخپوشان درباره شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ امسال گفت: صحبت در مورد قهرمانی از حال خیلی زود است و آنچه اهمیت دارد این است که پرسپولیس این روند را ادامه داده و کمترین نوسان و اشتباه را داشته باشد. پرسپولیس اگر در همه بازی‌ها مثل بازی با هوادار باشد شانس اول قهرمانی است. البته اگر ادامه این نتایج خوب باعث مغرور شدن تیم نشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ady9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حامد لک در آستانه شکستن رکوردی جالب/ بیرانوند یک رقیب جدید پیدا کرد