تاریخ انتشار: 1401/06/24 08:46
بیانی:
کد خبر: 16345

باید تمام اختیارات لیگ را به نکونام بدهیم!

بیانی در خصوص صحبت‌هایی که گفته می‌شد اگر استقلال مقابل نساجی نتیجه نمی‌گرفت اسکوچیچ جانشین ساپینتو می‌شد اظهار کرد: با شناختی که از مدیران استقلال دارم می دانم این موضوع فقط ساخته و پرداخته حاشیه سازان است.
باید تمام اختیارات لیگ را به نکونام بدهیم!

شاهین بیانی ا اشاره به پیروزی استقلال برای نساجی قائمشهر گفت: آبی‌ها توانستند یک نمایش خوب را بعد از چند هفته نشان دهند. استقلال در روزی که از همان دقایق ابتدایی سراپا حمله بود به یک برد خوب دست پیدا کرد. پرس از جلو، فشار زیاد بر روی بازیکن صاحب توپ و اشتباه خط دفاعی نساجی باعث شد تا استقلال خیلی زود به گل برسد. آبی‌ها تشنه بردن بودند. این فشار باز هم ادامه پیدا کرد و استقلال توانست در دقایق پایانی نیمه اول هم به گل برسد. اعتقاد دارم ساپینتو به یک ترکیب خود دست پیدا کرده است. هماهنگی خوبی بین محبی و قایدی بود و این در گل سوم کاملاً نمایش داده شد.

کارشناس فوتبال ایران در مورد تعویض‌های استقلال توسط سرمربی این تیم تصریح کرد: نمی دانم چرا به یک باره ساپینتو چند تعویض انجام داد و از آن روند ایده آل فاصله گرفت. البته بازیکنان خوبی به زمین آمدند اما متأسفانه خودخواهانه بازی کردند و از خود گذشتگی نداشتند. همین مسئله باعث شد تا به گل‌های دیگری هم دست پیدا نکنند. اگر حس همکاری وجود داشت مطمئن باشید استقلال به چند گل دیگر هم می‌رسید و ما شاهد بودیم که بین دقایق پایانی نیمه دوم، استقلال فرصت‌های زیادی را از دست داد اما بر اثر یک اشتباه دروازه‌اش باز شد. اعتقاد دارم بازیکنان استقلال دیگر چندان میلی به گل زدن نداشتن و این پیروزی برایشان کافی بود.

بیانی در ادامه خاطرنشان کرد: در هفته‌های ابتدایی شاهد تغییرات زیادی در ترکیب بودیم. استقلال هر بازی با یک ترکیب به میدان می‌رفت اما خوشبختانه در این دیدار بازیکنان در پست‌های اصلی قرار گرفتند و میل به هجوم باعث شد تا برنده این دیدار شوند.

کارشناس فوتبال در مورد اعتراض تیم‌ها به قضاوت داورها تا هفته ششم گفت: متأسفانه بحث داوری امسال خیلی زود شروع شده است. به جرأت می‌توان گفت اکثر تیم‌های حاضر در لیگ برتر به قضاوت داوران معترض هستند و اگر این روند ادامه پیدا کند کار برای کمیته داوران سخت خواهد شد و بازی‌ها به حاشیه کشیده می‌شود. داوران باید دقت بیشتری انجام دهند. یک امتیاز می‌تواند برای هر تیمی تأثیرگذار باشد. بنابراین باید از داوران با تجربه استفاده شود و هر چه زودتر سیستم VAR به فوتبال ما بیاید تا اشتباهات داوری به حداقل برسد.

بیانی در خصوص صحبت‌هایی که گفته می‌شد اگر استقلال مقابل نساجی نتیجه نمی‌گرفت اسکوچیچ جانشین ساپینتو می‌شد اظهار کرد: با شناختی که از مدیران استقلال دارم می دانم این موضوع فقط ساخته و پرداخته حاشیه سازان است که می‌خواهند آبی پوشان نتیجه نگیرند. هیچ عقل سلیمی این کار را در هفته پنجم یا ششم انجام نمی‌دهد. ساپینتو به زمان نیاز داشت. او حالا ترکیب خوبی پیدا کرده و مطمئن هستم در آینده هم نتایج قابل قبولی خواهد گرفت و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ خواهد بود.

کارشناس فوتبال در مورد حضور کارلوس کی روش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی هم گفت: او ۸ سال در فوتبال ما کار کرده بود. از حواشی و اتفاقاتی که در فوتبال کشور ما می‌افتد کاملاً باخبر است اما متأسفانه او در این ۸ سال نتوانست به مقامی درخور فوتبال ایران دست پیدا کند. البته او زحمات زیادی برای فوتبال ما کشید. کارهای زیادی هم انجام داد اما آنچه که خواسته مردم یکی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا بود به دست نیامد. یک قرارداد ۲.۵ ماهه با او بسته شده است تا جام جهانی را پشت سر گذارد. در گروه سختی قرار داریم و نباید انتظار بالایی از کی روش داشته باشیم. اما دوست داریم که بازی‌های خوبی از تیم ملی ببینیم حتی اگر نتیجه را واگذار کرده و به مرحله بعد صعود نکنیم.

بیانی در پایان خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما باید قهرمانی در جام ملت‌های آسیا باشد. تورنمنتی که از اعتبار و وزن بالا برخوردار است. اگر قرار است کی روش بماند باید با او قرارداد بلندمدت ببندیم و اگر قرار است همان طور که شنیده می‌شود جواد نکونام سرمربی تیم ملی باشد باید در پایان لیگ امسال تمام اختیارات را به او بدهیم تا شاهد حضور پرقدرت تیم ملی در جام ملت‌های آسیا باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqkpq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سپاهان بهترین تیم؛ نکونام مربی هفته