تاریخ انتشار: 1401/06/30 11:13
کد خبر: 16109

رخنه کرونا در اردوی پرسپولیس؛ ۴ مورد با علائم نگران‌کننده

از احمد گوهری، حالا شایعات درباره کرونای تعداد بیشتری از بازیکنان پرسپولیس به گوش می‌رسد.
رخنه کرونا در اردوی پرسپولیس؛ ۴ مورد با علائم نگران‌کننده

روز گذشته یحیی گل‌محمدی از ۹ بازیکن تیم امید دعوت کرد تا برای بازی مقابل فولاد به ورزشگاه شهید کاظمی بیایند؛ او در حالی این دعوت را انجام داد که شش ملی‌پوش و سه مصدوم را در ترکیب خود نداشت اما او ناگهان با غایبان بیشتری روبرو شد.

احمد گوهری بازیکنی است که گزارش ابتلای او به کرونا، روز گذشته مخابره شد اما او تنها کسی نیست که با علائم کووید خانه‌نشین شده است. شایعات حاکی از آن است که سیامک نعمتی نیز به کرونا مبتلا شده و در بازی دیروز هم به ورزشگاه شهید کاظمی نرفته بود.

نکته جالب اینکه این دو بازیکن و به خصوص گوهری مدعی‌اند به جز تمرین تیم در محل دیگری حاضر نبوده‌اند و اگر هم به کرونا مبتلا شدند، از محل تمرین تیم بوده است. این در حالی است که مهدی عبدی نیز روز گذشته باوجود حضور در ورزشگاه کاظمی، بازی نکرد تا شایعات در مورد او نیز شکل بگیرد. به نظر می‌رسد مهاجم پرسپولیس علائم سرماخوردگی دارد. نکته جالب اینکه روز گذشته نعمتی و گوهری برای حضور در بازی اعلام آمادگی کردند اما باتوجه به تست مثبت و علائم مشهود، باشگاه پرسپولیس با این درخواست موافقت نکرد.

همچنین پس از بازگشت رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس از کربلا، گمانه‌زنی در مورد کرونای او هم شکل گرفت اما گزارش‌ها حاکی از آن است که درویش امروز در ساختمان باشگاه حاضر شده و وضعیت مساعدی دارد. علائم رضا درویش نیز سرما خوردگی است و او معتقد است که کرونا ندارد. البته تست مثبتی هم در این زمینه ارائه نشده است.

انتظار می‌رود تا ۷۲ ساعت آینده تست دو بازیکن پرسپولیس منفی شود و آنها به میدان بازگردند اما باید دید مقابل گل‌گهر به میدان خواهند رفت یا خیر.

ابتلای دو بازیکن و علائم سرماخوردگی چند نفر دیگر، نگرانی و چالش جدید کادرفنی پرسپولیس است و حالا آنها بیم دارند که این بیماری واگیردار، به سایر بازیکنان هم تسری پیدا کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdmy9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت بازیکنان سرماخورده پرسپولیس از زبان پندار خمارلو