تاریخ انتشار: 1401/06/31 09:38
نبی: هفتم مهرماه به ایران برمی‌گردیم؛
کد خبر: 16081

آنالیز اروگوئه، برنامه کی‌روش برای ملی‌پوشان

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال شرایط بازیکنان در اردوی تیم ملی را مطلوب توصیف کرد.
آنالیز اروگوئه، برنامه کی‌روش برای ملی‌پوشان

 مهدی محمدنبی درباره شرایط اردوی تیم ملی ایران در اتریش عنوان کرد: تیم ملی ایران در تاریخ بیست و هفتم شهریورماه در اتریش ساکن شد و بازیکنان در هتل مستقر شدند و در دو نوبت صبح و عصر تمرینات اختصاصی و گروهی را پشت سر می‌گذارند.

او در خصوص شناخت تیم ملی ایران از اروگوئه اظهار کرد: بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و آنالیز تیم ملی اروگوئه را به اتفاق سرمربی و دستیاران‌اش انجام دادند. شرایط خوبی در اردوی تیم ملی وجود دارد و بازیکنان با انگیزه و شاداب هستند و در تمرینات نیز بسیار خوب و آماده بودند.

مدیر جدید تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: کاملا آماده دیدار روز جمعه مقابل اروگوئه هستیم و ان‌شاالله نمایش خوبی داشته باشیم. تیم ملی با توجه به انگیزه بالا و همبستگی خوبی که دارد، این امید را آورده که عملکرد قابل قبولی ارائه بدهد.

نبی یادآور شد: اردوی اتریش بسیار خوب بود چراکه موجب شد بازیکنان داخلی و لژیونرها در کنار سرمربی حضور پیدا کنند و در یک فضای خوب زیر نظر کادر فنی تیم ملی به تمرین بپردازند.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در خصوص زمان بازگشت کاروان تیم ملی به ایران ابراز کرد: سه‌شنبه هفته آینده(پنجم مهرماه) مقابل تیم ملی سنگال بازی خواهیم کرد و تیم ملی نیز روز هفتم مهرماه به ایران برمی‌گردد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdmld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احسان حاج صفی بازیکن در چند پست