تاریخ انتشار: 1401/07/07 15:10
کد خبر: 15867

کی‌روش مصمم است تیم ملی را به مرحله بعدی جام‌جهانی ببرد

یک پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید کی‌روش مصمم است که تیم ملی را به دور بعدی رقابت‌های جام جهانی برساند.
کی‌روش مصمم است تیم ملی را به مرحله بعدی جام‌جهانی ببرد

فرشاد فلاحت‌زاده، پیشکسوت فوتبال ایران درباره عملکرد ملی‌پوشان در ۲ بازی دوستانه مقابل تیم‌های سنگال و اروگوئه اظهار کرد: عملکرد آقای کی‌روش در این ۲ بازی تقریبا مشخص شد و اگر این روند ادامه پیدا کند، به نظر من امکان صعود به دور بعدی جام جهانی وجود دارد. تیم ملی جنگندگی و دفاع و حمله‌های خودش را در این ۲ بازی داشت و موقعیت‌های گل مختلفی ایجاد کرد. شرایط تیم ملی بهتر شده است و تیم یک شخصیت قابل توجهی پیدا کرده است. اگر بشود یک بازی دوستانه با روسیه برگزار کرد، شرایط خوبی برای تیم ملی در جام جهانی به وجود می‌آید.

او ادامه داد: نقاط قوت تیم، مهاجم‌های ما هستند که در سطح اول فوتبال اروپا بازی می‌کنند و از نظر تاکتیکی، موقعیت‌های را از جناحین به وجود می‌آورند. گلی که طارمی به اروگوئه زد، از همین تاکتیک به ثمر رسید. مهاجمان ما فیزیک خوبی دارند. در خط دفاعی کنعانی‌زادگان خیلی خوب ظاهر شده است و جنگندگی شجاع خلیل‌زاده از اتفاقات خوب خط دفاع بود.

فلاحت‌زاده درباره عملکرد سید حسین حسینی و علیرضا بیرانوند گفت: بیرانوند مسابقات جهانی را تجربه کرده است و شرایط روحی و روانی خوبی دارد اما حسینی هم سنگربان خوبی در این ۲ سال بوده است.

این پیشکسوت فوتبال ایران درباره عملکرد خط میانه تیم ملی گفت: در سیستمی که آقای کی‌روش کار می‌کند، سعید عزت‌اللهی عملکرد خوبی داشته است و با توجه به پستی که دارد، احتمال مصدومیت و دریافت کارت برای این بازیکن وجود دارد. به نظر من در مرکز زمین، باید چند بازیکن دیگر هم‌تراز عزت‌اللهی حضور داشته باشند چون سیستم آقای کی‌روش، سیستم سختی است و نفری که روبروی مهاجمان است، کار دشواری در پیش دارد.

او درباره عملکرد احتمالی کی‌روش و تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: به نظر من آوردن کی‌روش به فوتبال ایران توسط آقای تاج، حرکت خوبی بوده است. در بین گزینه‌های خارجی، کی‌روش، بهترین گزینه بود چون شناخت خوبی از فوتبال ایران دارد. کی‌روش رقم قراردادش نسبت به مربیان دیگر پایین‌تر است و دستیاری با خودش آورده است  که نشان می‌دهد که او افتاده‌تر شده است و می‌خواهد یک همفکری در تیم به وجود بیاید. کی‌روش تفاوت قابل توجهی نسبت به گذشته دارد و دیگر خبری از آن تنش‌ها و حاشیه‌ها نیست. کی‌روش مصمم است که امسال بتواند تیم ملی را به دور بعدی رقابت‌های جام جهانی برساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5z9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ویسی: کی‌روش خیلی عوض شده است!