تاریخ انتشار: 1401/07/07 19:12
فقط مصدومیت شجاع را از ترکیب خارج می‌کند
کد خبر: 15862

زوج دفاعی ایران در قطر از قبل مشخص شده است!

به نظر می‌رسد شجاع خلیل‌زاده و حسین کنعانی‌زادگان زوج خط دفاعی ایران در جام جهانی قطر باشند.
زوج دفاعی ایران در قطر از قبل مشخص شده است!

شجاع خلیل‌زاده مهم‌ترین بازیکن غایب ایران برابر سنگال بود. بازیکنی که ۴۸ ساعت مانده به بازی دوم تدارکاتی مصدوم شد و از لیست تیم ملی خط خورد.

طبق اخباری که به دست آورده‌ایم، این بازیکن دچار مصدومیت از همان نقطه‌ای شده است که چند ماه قبل جراحی کرده بود. همین امر هم باعث شد مقابل سنگال غایب باشد و به احتمال فراوان بازی این هفته الاهلی در لیگ ستارگان قطر را هم از دست می‌دهد.

شجاع در بازی با اروگوئه یکی از بهترین بازیکنان ایران بود. او در کنار کنعانی علاوه بر نفوذ ناپذیر کردن عمق دفاع، ستاره‌های اروگوئه را در استفاده از توپ‌های هوایی ناکام گذاشت تا موقعیت‌های خطرناک این تیم تنها از شوت به دست آید. همین نمایش باعث شده تا کی‌روش نگاه ویژه‌ای به خلیل‌زاده پیدا کند.

زوج دفاعی ایران در قطر از قبل مشخص شده است!

به نظر می‌رسد باید زوج دفاعی کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده را برای جام جهانی در ترکیب ایران فیکس بدانیم. زوجی که در لیگ ستارگان و تیم الاهلی هم کنار یکدیگر بازی می‌کنند و هماهنگی مناسبی با یکدیگر دارند. علاوه بر این نکته مهم، نمایش کم اشتباهی که این دو‌ در جدال با اروگوئه از خود به جا گذاشتند، کی‌روش را قانع کرده که از آن‌ها مقابل بهترین تیم‌های جهان در قطر استفاده کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9p8v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل کم لطفی مربیان تیم ملی به شجاع خلیل زاده