تاریخ انتشار: 1401/07/17 12:58
کد خبر: 15488

دلخوری لوکادیا از باشگاه پرسپولیس و حساب بسته‌ای که دردسرساز شد

باشگاه پرسپولیس قسط دوم مطالبات مهاجم هلندی خود را پرداخت نکرده و همین موضوع باعث دلخوری این بازیکن شده است.
دلخوری لوکادیا از باشگاه پرسپولیس و حساب بسته‌ای که دردسرساز شد

حساب باشگاه پرسپولیس از حدود دو ماه پیش به دلیل شکایت یک فرد که خود را نماینده آل‌اشپورت معرفی کرده بود، بسته شده و همین موضوع مشکلاتی را برای سرخپوشان به وجود آورده است. مدیران این باشگاه که تلاش کردند در فصل جاری در پرداخت قرارداد بازیکنان نظم داشته باشند، حالا با یک مشکل بزرگ مواجه‌اند و نتوانستند قسط دوم قرارداد یورگن لوکادیا را به موقع پرداخت کنند.

مهاجم هلندی پرسپولیس به همین دلیل در روزهای گذشته ناراحتی خود از این اتفاق را به گوش مسئولان باشگاه رسانده و از آنها خواسته تا هر چه سریع‌تر این مشکل برطرف و قسط 81 هزار دلاری او پرداخت شود.

باشگاه پرسپولیس برای حل این مشکل تلاش کرده ابتدا حساب بانکی خود را باز کند اما تاکنون اقدامات سرخپوشان بی‌نتیجه مانده و مدیران باشگاه با یک مشکل جدی در این زمینه مواجه شده‌اند.

به گفته یکی از مسئولان پرسپولیس، این باشگاه مشکلی به لحاظ تأمین مالی قسط دوم یورگن لوکادیا ندارد اما برای پرداخت این مبلغ باید ابتدا حساب بانکی سرخپوشان باز شود. در روزهایی که پرسپولیس نتایج خوبی در دو هفته اخیر کسب نکرده‌ و به شدت با مشکل زمین تمرین نیز مواجه‌ است، باید دید مدیران باشگاه می‌توانند موانع موجود برای پرداخت مطالبات لوکادیا را برطرف کنند یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p597d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جایگاهی که عوض شد/ حالا استقلال تیم خاص است و پرسپولیس جرزن