تاریخ انتشار: 1401/07/19 16:52
کد خبر: 15414

پدیده پرسپولیس امیدوار به اعتماد دوباره یحیی

هافبک تکنیکی و شوتزن پرسپولیس که در این فصل توانسته اعتماد کادرفنی را به خود جلب کند، امیدوار است در آزادی بتواند اولین حضور فیکس خود را تجربه کند.
پدیده پرسپولیس امیدوار به اعتماد دوباره یحیی

 در شرایطی که پرسپولیس با مدیریت رضا درویش و نظر یحیی گل محمدی ستاره‌های ویژه‌ای را در نقل و انتقالات جذب کرده بود، کمتر کسی تصور می‌کرد که یک پدیده جوان بتواند شانس حضور در ترکیب این تیم را در همان مقطع ابتدایی فصل از آن خود کند.

محمد عمری بازیکنی که در فصل گذشته نیز برای دقایقی توانسته بود در ترکیب سرخپوشان حضور یابد، در این فصل به مهره‌ای قابل اعتماد در ترکیب این تیم تبدیل شده است. عمری با درخشش خصوصا در بازی‌های تدارکاتی تیم و ثبت گل‌های ویژه که تکنیک بالای او را در کنار قدرت شوتزنی با هر دو پا را به رخ می‌کشید، در نهایت توانست در میان ستاره‌های اصلی جایگاه مناسبی را از آن خود کرده و در اتفاقی جالب توجه در استادیوم نقش جهان و جدال حساس مقابل سپاهان به مهره فیکس یحیی گل محمدی تبدیل شد.

یحیی گل محمدی به واسطه همین تکنیک و استارت‌های ناگهانی و البته قدرت پرسینگ این بازیکن جوان، در جدال با سپاهان به وی اعتماد کرد. هرچند شاید عمری نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت در حد بازیکن فیکس تاثیر بزرگی در جریان بازی از خود به جا بگذارد، اما بارها با پرس و دوندگی بالای خود، مدافعان حریف را به دردسر انداخت.

اما اکنون در آستانه بازی مقابل مس رفسنجان و در شرایطی که یحیی گل محمدی امیدوار است بعد از دو بازی ناکامی در کسب پیروزی، اینبار در آزادی موفق شود شاگردان محمد ربیعی را با شکست بدرقه کند، باید دید عمری بار دیگر شانس حضور فیکس در ترکیب را به دست خواهد آورد یا اینکه کادرفنی قصد دارد همانند دیدارهای قبل از جدال با سپاهان، او را در جریان بازی به کار گیرد.

عمری که رقبای سرسختی چه در پست خط میانی و چه حمله پیش روی خود می‌بیند، یکی از بازیکنانی است که شاید غیرممکن‌ترین کار را برای حفظ جایگاه خود داشته باشد و باید دید در دیدار این هفته یحیی گل محمدی چه تفکری را دنبال خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9rox

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طلسم بزرگ یحیی شکسته می‌شود

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
یحیی به این ترکیب فرصت دوباره می‌دهد؟