تاریخ انتشار: 1401/07/20 16:48
کد خبر: 15372

تراکتور این فرصت را نباید از دست بدهد

شاگردان بردیف بعد از شکست غیرمنتظره هفته گذشته مقابل مس رفسنجان به دنبال از سر گیری روند پیروزی های خود هستند.
تراکتور این فرصت را نباید از دست بدهد

 تراکتور با کسب سه برد متوالی در فاصله هفته های پنجم تا هفتم، خود را به جمع مدعیان بالانشین نزدیک کرد تا بعد از مدت‌ها، هوادارانش در بخشی از جدول که دوست دارند، رتبه تیم خود را جست و جو کنند؛ شکست هفته گذشته مقابل مس رفسنجان اما این روند رو به رشد را متوقف کرد تا شاگردان بردیف به دنبال از سر گیری دوباره آن از هفته نهم باشند.

اوج کار تراکتور در هفته هفتم بود که موفق شد پرسپولیس را در تهران شکست دهند. آنها یک هفته بعد از این پیروزی در رفسنجان مغلوب مس شدند. اگر آنها در ادامه روند پیروزهای های متوالی خود، مس را می برند، اینک با صدر تنها یک امتیاز فاصله داشتند! البته همین فاصله نزدیک امتیازات باعث شده تا تراکتوری‌ها برای پیروزی در بازی فردا مقابل نفت مسجد سلیمان سرشار از انگیزه باشند.

آنها مقابل تیمی قرار می گیرند که با 8 امتیاز در مکان سیزدهم قرار دارد و طی دو هفته اخیر دو شکست سنگین (4-0 و 5-0) متحمل شده است. نفت MIS روند خوبی در آغاز فصل داشت ولی سه بازی اخیر را با شکست پشت سر گذاشته و باید دید که جمعه مقابل تراکتور چه عملکردی خواهد داشت و آیا می تواند به سه هفته ناکامی خود در کسب امتیاز خاتمه بخشد یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45ar9x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 بازگشت کاوه رضایی به تمرینات گروهی تراکتور

بازگشت به پرسپولیس؛ رویایی که محقق نشد
محمد عباس زاده؛ ارتش یک نفره تراکتور