تاریخ انتشار: 1401/07/29 12:15
بازگشت قایدی به جمع نفرات اصلی؟
کد خبر: 15002

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با آلومینیوم

احتمال می رود ساپینتو تصمیم بگیرد تا یک بار دیگر مهدی قایدی را از ابتدا روانه میدان کند.
ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با آلومینیوم

برای اینکه استقلال در پایان دیدارهای هفته دهم لیگ برتر صدرنشین شود، نیازمند پیروزی با اختلاف 2 گل و یا بیشتر برابر آلومینیوم است. ایرالکو در سه تقابل قبلی خود برابر آبی های پایتخت مغلوب نشده و نشان داده که برابر رقیب خود، تیم سرسختی محسوب می شود.

ارنج ابتدایی تیم ساپینتو در دیدار برابر ذوب آهن رضایت بخش نبود و او بین 2 نیمه تصمیم به انجام سه تغییر در ترکیب تیمش گرفت و حردانی به همراه قایدی و سلمانی جایگزین میرزایی، بابایی و جلالی شدند. حالا انتظار می رود حداقل 2 مورد از این بازیکنان، از ابتدا به مصاف آلومینیوم بروند.

* کاپیتان، جام جهانی را هدف قرار داده است

حضور در دیدار برابر سنگال، روحیه و انگیزه سیدحسین حسینی را برای تجربه بازی در جام جهانی افزایش داده است. کاپیتان با تجربه آبی های پایتخت که در تمام دیدارهای این فصل تیمش به میدان رفته، امروز نیز وظیفه حراست از دروازه تیمش را دارد. او سه بازی دیگر برای ادامه روند خوبی که از فصل قبل آغاز کرده، در پیش دارد.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با آلومینیوم

* خط دفاعی همچنان بدون تغییر

تنها در بازی برابر فولاد بود که ساپینتو به ناچار تغییراتی را در خط دفاعی تیمش ایجاد کرد. او مرادمند را به جای غلامی به بازی فرستاد و در بازی قبل مقابل ذوب آهن، عارف یک بار دیگر زوج خط دفاعی رافائل سیلوا شد. حالا این 2 امروز نیز به عنوان مدافعین میانی استقلال انجام وظیفه خواهند کرد.

* حردانی و جلالی دوباره نیمکت نشین شدند

ابوالفضل جلالی در دیدار قبل برابر ذوب آهن، بین 2 نیمه جایش را به جعفر سلمانی داد. حالا او در این مسابقه نیز کار را از روی نیمکت آغاز می کند تا سلمانی در ترکیب اصلی قرار بگیرد. اوضاع برای حردانی نیز به همین صورت است و این بازیکن در بازی امروز جایی در ترکیب اصلی ندارد تا کوین یامگا به عنوان مدافع راست بازی کند.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با آلومینیوم

* خط میانی دست نخورده باقی می ماند

روزبه چشمی که در مینی کمپ های اخیر تیم ملی حضور داشته، این روزها با انگیزه های متفاوتی برای استقلال به میدان می رود. او می داند که در سه بازی باقیمانده تا پیش از آغاز اردوی تیم ملی، فرصت دارد تا نظر مثبت کادرفنی را به خود جلب کند. این بازیکن امروز در کنار مهدی مهدی پور در خط میانی به میدان می رود. 2 بازیکنی که مدعی حضور در لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی هستند. جلوتر از آنها نیز آرش رضاوند بازی می کند و هافبک تهاجمی آبی ها در بازی امروز است.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با آلومینیوم

* بازگشت قایدی به ترکیب اصلی

وینگر بوشهری در بازی قبل کار را از روی نیمکت آغاز کرد و بین 2 نیمه جانشین پیمان بابایی شد. حالا او این فرصت را دارد تا از ابتدا برای استقلال بازی کند. در سمت دیگر نیز، محمد محبی آغاز کننده ترکیب تیم است تا 2 وینگر همشهری آبی ها، از ابتدا به میدان بروند.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با آلومینیوم

* اعتماد دوباره به پیمان

پیمان بابایی در دیدارهای گذشته مهاجم اصلی استقلال برابر حریفان بوده است. البته او نتوانست مقابل ذوب آهن رضایت خاطر ساپینتو را جلب کند. با این وجود، او امروز نیز در ترکیب اصلی حاضر است تا امید اول گلزنی مدافع عنوان قهرمانی لیگ محسوب شود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر آلومینیوم:

سیدحسین حسینی – رافائل سیلوا – عارف غلامی – کوین یامگا – جعفر سلمانی – روزبه چشمی – مهدی مهدی پور – آرش رضاوند – مهدی قایدی – محمد محبی – پیمان بابایی

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qdqd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ساپینتو و شوکی که خیلی زود از بین رفت/ ماجرای یک خبر بد چه بود؟