تاریخ انتشار: 1401/07/29 21:03
کد خبر: 14960

فخرالدینی: استقلال باید برای شکست تیمی که دفاع اتوبوسی دارد، برنامه‌ریزی می‌کرد

مدافع تیم آلومینیوم اراک از صحبت‌های سرمربی استقلال علیه شاگردان سید مهدی رحمتی انتقاد کرد.
فخرالدینی: استقلال باید برای شکست تیمی که دفاع اتوبوسی دارد، برنامه‌ریزی می‌کرد

میلاد فخرالدینی پس از پایان دیدار تیم‌های استقلال و آلومینیوم اراک که به تساوی بدون گل انجامید، اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود و زحمت زیادی کشیدیم. تیم جوانی هستیم و خدا را شکر، زمین را با امتیاز ترک کردیم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسید آلومینیوم به دنبال کسب یک امتیاز بود، تصریح کرد: بله. هدف ما کسب امتیاز بود و نیم‌نگاهی به بردن داشتیم. به نظرم نتیجه خوبی به دست آوردیم.

مدافع باتجربه آلومینیوم درخصوص اعتراض استقلالی‌ها به اتلاف وقت و صحبت از دفاع اتوبوسی خاطرنشان کرد: این‌ها فرار رو به جلو است. استقلال 40 بازیکن دارد و تیمی بزرگ است. آنها باید برنامه‌ریزی می‌کردند تا استقلال مقابل تیمی که اتوبوسی دفاع می‌کند، پیروز شود. تیم جوانی هستیم و استقلال هفت هشت برابر ما بودجه دارد.

 فخرالدینی درباره غیبت تماشاگران در ورزشگاه‌ها گفت: مطمئناً شرایط با حضور آنها متفاوت است. این وضعیت برای بازیکنان لذتی ندارد و حال کسی خوب نیست. ان‌شاءالله وضعیت درست شود و مردم به ورزشگاه بیایند.

وی در مورد اعتراض بازیکنان آلومینیوم به اخراج اسماعیل شریفات عنوان کرد: وحید کاظمی از داوران خوب لیگ برتر است، اما همه داوران باید صبرشان را بالا ببرند. بازیکنان در لیگ قهرمانان آسیا بدتر از این حرف‌ها را می‌زنند، اما همه چیز به آرامی تمام می‌شود. صبر داوران ایرانی پایین است و آنها زود عکس‌العمل نشان می‌دهند. داور می‌توانست شریفات را اخراج نکند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l55g8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمجید ویژه مهدی رحمتی از همبازی سابق خود در استقلال