تاریخ انتشار: 1401/08/03 13:15
بازی‎ها از یاد می‌روند ولی جام‌ها به جا می‌مانند
کد خبر: 14822

فتح‌الله‌زاده: فصل بعد هم ساپینتو در استقلال خواهد بود

مدیرعامل استقلال در جمع بازیکنان این تیم گفت که ذهنتان را از مسائل مالی بیرون بیاورید و تمرکزتان روی کار باشد.
فتح‌الله‌زاده: فصل بعد هم ساپینتو در استقلال خواهد بود

پس از انتخاب به عنوان مدیرعامل استقلال، علی فتح‌الله‌زاده ظهر امروز برای نخستین بار در محل تمرین آبی پوشان حاضر شد و ابتدا در جلسه‌ای با حضور ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال شرکت کرد.

پس از این جلسه، دکتر فتح‌الله‌زاده در جمع بازیکنان به صحبت پرداخت و گفت: خیلی زودتر می‌خواستم در تمرین حاضر شوم و شما را ببینم ولی طی صحبتی که با سرمربی محترم داشتم، گفتم بهتر است تمرکزتان روی بازی باشد و به همین دلیل امروز در تمرین حاضر شدم.

* شما جایی آمده‌اید که امثال حجازی بوده‌اند

ما تیم بزرگی هستیم. شما جایی هستید که بزرگانی مثل روشن، حجازی، پورحیدری و ... بوده‌اند. همه شما همه بازیکنان خوبی هستید. طبیعتا برخی مطبوعات هم شیطنت‌های دارند.

* ساپینتو گفت همه بازیکنان را حفظ می‌کنم

آقای ساپینتو به من گفت که بازیکنان خوبی دارم و همه را می‌خواهم حفظ کنم. من هم نظر ایشان را تایید می‌کنم. یک جام و یک بازی جلوی ماست. شما ۱۰ بازی هم کنید‌، از یاد می‌رود ولی جام‌ها در یاد می‌ماند.

* یک هفته به من فرصت بدهید

وظیفه من تامین منابع مالی است. من خواسته‌ام که قراردادها بیاید و بررسی کنیم. یک هفته به من وقت دهید. شنیده‌ام دو پاداش طلب دارید که ان‌شاءالله آن را هم پرداخت می‌کنم. یک قرارداد اسپانسری در حال انعقاد است.

* چهل میلیون هوادار را شاد کنید

از شما می‌خواهم چهل میلیون هوادار را شاد کنید. شما خوب بازی می‌کنید و بازی قبل حقتان بود که چهار گل بزنید.

* مربی خوبی دارید، تمرکزتان روی کار باشد

مربی بسیار خوبی دارید. ایشان بازی خوانی را به خوبی بلد است و فرد بادانشی است. ایشان مورد حمایت من است و فصل بعد هم در تیم ماست. ذهنتان را از مسائل مالی بیرون بیاورید و تمرکزتان روی کار باشد تا در هواداران را شاد کنید.

* ساپینتو: اولویت ما قهرمانی است

در ادامه ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال صحبت کرد و خطاب به مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار کرد: من هم بازگشت شما را به باشگاه خوش آمد می‌گویم. شما تجربه زیادی دارید و باشگاه را می‌شناسید. آقای دکتر افتخارات زیادی در این تیم کسب کرده است. ما همه انرژی خود را در تمام بازی‌ها به کار می‌گیریم که ببریم. اولویت ما قهرمانی است. برای این هدف سخت کار می‌کنیم. از طرف ما هم، شما حمایت می‌شوید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y88wb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور فتح‌الله‌زاده در تمرین استقلال

استقلال با این 4 بازیکن سرعتی‌تر نمی‌شود؟
سوالی که ساپینتو باید به آن پاسخ دهد