تاریخ انتشار: 1401/08/04 15:34
کد خبر: 14777

اوسمار: برای بازی با مس چند آپشن داریم/ تعطیلی لیگ فرصت خوبی برای پرسپولیس است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد، کادر فنی این تیم برای دیدار مقابل مس چند آپشن در نظر گرفته است.
 اوسمار: برای بازی با مس چند آپشن داریم/ تعطیلی لیگ فرصت خوبی برای پرسپولیس است

اوسمار لوس ویرا که در غیاب یحیی گل‌محمدی به دلیل ابتلا به کرونا، در نشست خبری پیش از دیدار تیم پرسپولیس مقابل مس کرمان در هفته یازدهم لیگ برتر، حاضر شده بود، اظهار داشت: همه بازی‌ها در لیگ حرفه‌ای ایران سخت است و باید از موقعیت‌ها و تمام راه‌ها استفاده کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم. چند آپشن برای بازی فردا مقابل مس در نظر گرفتیم و در تمرین امروز تصمیم‌ می‌گیریم که فردا با چه روشی بازی کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که نظرش درباره بازی کردن شیخ دیاباته در کنار لوکادیا در بازی مقابل ملوان گفت: دیاباته تقریباً آماده شده است و در بازی قبلی هم دقایقی بازی کرد. تمام بازیکنانی که در فاز هجومی بازی می‌کنند در واقع مهاجم هستند و تفکرات ما را پیاده خواهند کرد.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به این سؤال که ‌برنامه باشگاه برای تعطیلی 50 روزه لیگ چه خواهد بود، تصریح کرد: فرصت مناسبی است تا بخواهیم شرایط بدنی و تاکتیکی‌مان را بهتر کنیم و قطعاً از این فرصت استفاده می‌کنیم تا شرایط فنی‌مان را بهبود ببخشیم.

اوسمار در واکنش به این موضوع که مس کرمان در بازی‌های گذشته پنج شکست را کسب کرده است و فردا با انگیزه‌های بیشتری مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد، یادآور شد: همانطور که در سؤال‌های قبلی هم جواب دادم، بازی آسان در لیگ نداریم و مس کرمان هم تیم خوبی است. آنها دو وینگر خوب دارند و از بازی‌سازی خوب بهره می‌برند. ما هم سعی می‌کنیم نسبت به بازی‌های قبلی بهتر باشیم و نتیجه بگیریم.

وی در ادامه افزود: شرایط مختلفی برای ساختن یک تیم وجود دارد که یکی از آنها داشتن امکانات تمرینی مثل زمین تمرین مناسب است و یک باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس حداقل باید دو زمین تمرین داشته باشد. همه تیم‌های لیگ باید دو زمین مناسب داشته باشند تا شرایط خود را بهبود ببخشند و در مسابقات لیگ شرکت کنند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که نظرش درباره کیفیت فنی لیگ ایران چیست، خاطر نشان کرد: لیگ ایران کیفیت مناسبی دارد هرچند می‌تواند بهتر باشد. شرایط لیگ و تیم‌ها را می‌توان پیشرفت داد، ولی من خودم در این 10 هفته گذشته، از شرایط کیفی لیگ و بازیکنان رضایت دارم. داوری‌ها همیشه بخشی از بازی‌هاست. گاهی‌ اوقات برای بازی‌های ما داوری‌ها خوب بوده است و گاهی‌ هم نه. این موضوع همه جا همین‌طور است و در برزیل هم بوده است. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayyzk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 یحیی گل‌محمدی کرونا گرفت