تاریخ انتشار: 1401/08/05 10:08
کد خبر: 14740

نکونام دنبال جبران برای خداحافظی موقت در فولاد

تیم فولاد خوزستان برای خروج از بحران چاره ای جز پیروزی در آخرین دیدار قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ را ندارد.
نکونام دنبال جبران برای خداحافظی موقت در فولاد

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال در حالی از امروز پنجشنبه آغاز می‌شود که برگزاری اردوی تیم ملی ایران قبل از حضور در جام جهانی قطر باعث تعطیلی رقابت‌های فوتبال باشگاهی در پایان این هفته می‌شود.

کارلوس کی روش در حالی پس از پایان هفته جاری فوتبال باشگاهی کشور سراغ بازیکنان منتخب داخلی می‌رود که همچنان چشم انتظار حضور گزینه مورد اعتماد و محبوب خود برای حضور در کادر فنی است.

پیرمرد پرتغالی قبل از ورود به کشور موافقت خود با حضور جواد نکونام به عنوان تنها عضو ایرانی کادر فنی را اعلام کرد و مهدی تاج نیز این موضوع را رسانه‌ای کرد. او حتی از نکونام به عنوان سرمربی بعدی تیم ملی برای رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا یاد کرد.

با این حال سرمربی فولاد خوزستان از پذیرش این موضوع سر باز زد تا اردوهای هفتگی ارزیابی فنی تیم ملی ایران بدون حضور او برگزار شود.

اصرار دوباره کی روش برای حضور نکونام باعث مذاکره مجدد تاج با او شد تا بالاخره سرمربی فولاد قبول کند پس از پایان هفته یازدهم در اردوی تیم ملی ایران حاضر شود اما هنوز موافقت باشگاه فولاد را به همراه نداشته است.

نکونام دنبال جبران برای خ احافظی موقت در فولاد

از سوی دیگر فولاد که به عنوان تنها نماینده فوتبال باشگاهی ایران به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه یافته است در ۱۰ هفته گذشته فصل جاری لیگ برتر آمار نا امید کننده‌ای داشته است.

نکونام در حالی تنها گزینه کی روش برای دستیاری‌اش از بین مربیان ایرانی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است که تا قبل از بازی امروز فولاد و گل گهر سیرجان تنها دو بار خوشحالی پس از پیروزی داشته است. آخرین برد این تیم با نتیجه یک بر صفر در اصفهان مقابل سپاهان در نهم شهریورماه کسب شد و پس از آن هیچ بردی را تجربه نکرده است.

حالا نکونام برای اینکه پایان موقت خوبی را با فولاد ثبت کند تنها یک راه بیشتر ندارد و آن هم بردن گل گه با مربیگری امیر قلعه نویی است.

فولاد که در ۱۰ بازی تنها ۱۲ امتیاز کسب کرده است با ستاره‌هایی که در نقل و انتقالات تابستانی جذب کرد جایگاه خوبی نداشته و شاید سه امتیاز در آخرین بازی باشگاهی قبل از شروع رقابت‌های جام جهانی به این تیم کمک کند تا اعتماد به نفس از دست رفته خود را باز یابد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p55k6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکونام: از نمایش بازیکنانم راضی‌ام