تاریخ انتشار: 1401/08/05 10:22
کد خبر: 14739

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس

یحیی گل محمدی نسبت به بازی قبل احتمالا یک تغییر مهم در ترکیب تیمش ایجاد خواهد کرد.
 ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل مس

در هفته یازدهم لیگ‌برتر دو تیم پرسپولیس و مس کرمان امروز در ورزشگاه آزادی و از ساعت ۱۷ به مصاف هم خواهند رفت. شاگردان یحیی گل محمدی با ۲۱ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و برای حفظ صدرنشینی پیش از تعطیلی لیگ به دنبال پیروزی برابر رقیب کرمانی خود هستند.

اما این بازی شاید به نوعی برای ملی پوشان پرسپولیس از اهمیت بالایی برخوردار باشد چرا که آخرین دیداری است که می توانند نظر کادر فنی تیم ملی برای حضور در جام جهانی را جلب کنند.

در دیدار امروز مطابق معمول علیرضا بیرانوند درون دروازه سرخ ها خواهد ایستاد و در خط دفاعی هم گولسیانی و پورعلیگنجی به میدان خواهند رفت. در جناحین خط دفاعی هم وحیدامیری و دانیال اسماعیلی فر حضور خواهند داشت.اما در خط میانی احتمال یک تغییر مهم و حضور میلاد سرلک به جای سینا اسدبیگی وجود دارد. هافبک سرخ ها بعد از مصدومیتی که داشت حالا شرایطش بهبود پیدا کرده است. کمال کامیابی نیا دیگر هافبک دفاعی سرخ ها خواهد بود و کمی جلوتر از او سروش رفیعی به میدان خواهد رفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس در مصاف با مس

سعید صادقی و مهدی ترابی هم همچنان دو وینگر پرسپولیس خواهند بود و لوکادیا هم به عنوان مهاجم نوک به میدان خواهد رفت. هر چند گفته می شود احتمال دارد سرخ ها در این بازی با دو مهاجم به میدان بروند و شیخ دیاباته جایگزین یکی از هافبک های پرسپولیس شود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

بیانوند-پورعلیگنجی- گولسیانی-امیری-اسماعیلی فر- کامیابی نیا-رفیعی-سرلک-ترابی-صادقی-لوکادیا

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oaajq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر ملوان