تاریخ انتشار: 1401/08/05 21:56
کد خبر: 14705

تارتار: مصدومیت‌ها به ما ضربه زد/ باید ذوب‌آهن را از نو بسازیم

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید در تعطیلات به دنبال بازسازی تیم‌اش است و سعی دارد ذوب‌آهن را از نو بسازد.

تارتار: مصدومیت‌ها به ما ضربه زد/ باید ذوب‌آهن را از نو بسازیم

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: بازی فردا برای ما بسیار مهم است. دو هفته اخیر شکست خوردیم و باوجود بازی خوب نتوانستیم امتیازی کسب کنیم. برای فردا مصمم هستیم. ضمن احترام به تیم خوب نفت که خودم در این تیم کار کردم و خاطرات خوبی از آنجا دارم، می‌خواهیم با تمام وجود بازی کنیم و با شرایط خوب به تعطیلات برویم.

او ادامه داد: کمک داور ویدیویی هرچه زودتر بیاید می‌تواند به فوتبال ما کمک کند. از همه مهم‌تر این‌که عدالت برقرار می‌شود. بسیاری از تیم‌های لیگ برتری سر جای خودشان نیستند. امیدوارم هرچه سریع‌تر این شرایط فراهم شود. عاجزانه از مسئولان درخواست می‌کنم که کمک داور ویدیویی را هرچه سریع‌تر بیاورند. تا زمانی هم که نیامده لااقل از سیستم رادیویی استفاده کنند تا قضاوت بهتری داشته باشند.

تارتار درباره برنامه تیمش در تعطیلات گفت: بحث ملی است و باید تمکین کنیم. اولویت با تیم ملی است اما این تعطیلات بسیار به تیم ما می‌تواند کمک کند. مصدومیت‌ها بسیار به ما صدمه زد و امیدوارم مصدومان ما زودتر برسند. با این حال چاره‌ای نیست. ما باید دو هفته تعطیل کنیم و دوباره تمرینات بدنسازی را آغاز کنیم. مثل تعطیلات بین فصل می‌ماند اما چاره‌ای نیست و باید خودمان را با شرایط وقف دهیم و از نو تیم را بسازیم.

او درباره عملکرد ذوب‌آهن بیان کرد:‌ سال گذشته در پایان فصل نتایج خوبی کسب کردیم و امسال هم خوب شروع کردیم اما متاسفانه اتفاقات فوتبالی به ما ضربه زد. سعید باقرپسند و مسعود ابراهیم زاده از بهترین بازیکنان ما هستند که از دست دادیم و مدت‌ها آن‌ها را نخواهیم داشت. این اتفاق به ما آسیب وارد کرد و من اصلا از شرایط راضی نیستم. ما از نظر مالی خیلی تامین نیستیم که بازیکنان خوبی را جایگزین کنیم اما امیدوارم بتوانیم جای خالی را پر کنیم و مثل سال گذشته نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در پایان اضافه کرد: ما مقابل دو مدعی با اختلاف یک گل شکست خوردیم. در بازی هفته گذشته هم مستحق شکست نبودیم و از نظر مالکیت توپ نسبت به گل گهر وضعیت بهتری داشتیم اما این اتفاقات فوتبال است. امیدوارم فردا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه خوبی بگیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayyrk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تارتار: نساجی با آمدن مطهری تغییر کرده است/ به دنبال پیروزی هستیم