تاریخ انتشار: 1401/08/06 18:32
کد خبر: 14662

برد یک گله استقلال برای جا نماندن از مدعیان/ پیروزی در روز بازگشت ساپینتو

تیم استقلال با غلبه بر هوادار، به تعقیب پرسپولیس در صدر جدول لیگ برتر ادامه داد.
برد یک گله استقلال برای جا نماندن از مدعیان/ پیروزی در روز بازگشت ساپینتو

در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر ایران، استقلال و هوادار از ساعت ۱۶ در ورزشگاه دستگردی تهران به میدان رفتند که این دیدار با یک گل به نفع شاگردان ریکاردو ساپینتو تمام شد و بالاخره ساکت الهامی مقابل استقلال شکست خورد. 

استقلال با این برد و با اختلاف دو امتیازی با پرسپولیس، تیم صدرنشین به استقبال بازی سوپرجام فوتبال رفت.

هوادار صفر – استقلال یک

گل‌ها: محمد محبی در دقیقه ۹ برای استقلال

امتیاز

هوادار: دهم با ۱۲ امتیاز

استقلال: دوم با ۲۲ امتیاز

کارت زرد: سعید مهری از استقلال  - نیما انتظاری از هوادار

کارت قرمز: -

ترکیب هوادار: میلاد فراهانی، امیرحسین پورمحمد (محسن سفید چقایی ۴۶)، فریبرز گرامی (مهدی عبدی ۴۶)، عزت‌الله پورقاز، صایب محبی، بابک مرادی (حسین صادقی ۶۵)، داریوش شجاعیان (محمدجواد محمدی ۴۶)، نیما انتظاری، سیدمحمد میری، فرزاد جعفری (محمدمهدی مهدی‌خانی ۴۶)، محمد چهارمحالی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند (مهدی مهدی‌پور ۶۶)، سعید مهری (زبیر نیک نفس ۶۶)، مهدی قایدی (رضا میرزایی ۵۸)، محمد محبی (صالح حردانی ۸۵) و ارسلان مطهری (سجاد شهباززاده ۶۶).

موقعیت‌های خطرناک

گل:  محمد محبی اولین موقعیت بازی را در دقیقه نهم تبدیل به گل کرد. پاس گل ارسلان مطهری به محبی رسید و شوت این بازیکن از گوشه محوطه شش قدم وارد دروازه فراهانی شد.

در دقیقه ۱۹ ضد حمله خطرناکی روی حرکت دروازه هوادار خلق شد که ضربه مهدی قایدی دقیقا به جایی رفت که فراهانی قرار داشت. در دقیقه ۳۵ ارسلان مطهری از بازیکن حریف توپ ربایی کرد اما شوت او در موقعیت تک به تک توسط فراهانی دفع شد.

در دقیقه ۵۲ هوادار اولین موقعیت جدی خود را خلق کرد که سید حسین حسینی در واکنشی به موقع ضربه جواد محمدی را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۵۷ فراهانی برای دفع توپ از دروازه هوادار خارج شد اما قایدی در گوشه زمین توپ را از او عبور داد و به سمت دروازه شوت زد که به تیرک دروازه خورد و به قایدی رسید. سانتر قایدی به روی دروازه با ضربه سر مطهری همراه شد اما این بار فراهانی بدون اشتباه توپ را مهار کرد.

در دقیقه ۸۰ روی کار ترکیبی محبی و یامگا، توپ به روی دروازه هوادار ارسال شد که فراهانی آن را دفع کرد و در بازگشت ضربه رضا میرزایی در چارچوب نبود.

با بیرون رفتن محبی و آمدن کوین یامگا به خط حمله، این بازیکن فرانسوی در دقایق ۸۶ و ۸۸ دو بار صاحب موقعیت گل شد که یک بار فراهانی و یک بار هم مدافعان هوادار توپ را به کرنر فرستادند.  یامگا مجددا در دقیقه ۹۰ صاحب فرصت شوت شد که بغل پای این بازیکن خوب نبود و توپ با اختلاف از دروازه به بیرون رفت. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n99kv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست فتح‌الله‌زاده در استقلال لو رفت!

استقلال با این 4 بازیکن سرعتی‌تر نمی‌شود؟
سوالی که ساپینتو باید به آن پاسخ دهد