تاریخ انتشار: 1401/08/06 19:00
کد خبر: 14660

کارشناسی داوری دیدار هوادار- استقلال

کارشناس داوری فوتبال ایران قضاوت داوران دیدار هوادار - استقلال را ارزیابی کرد.
کارشناسی داوری دیدار هوادار- استقلال

حسین عسگری درباره قضاوت حسن اکرمی در دیدار هوادار - استقلال در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر، اظهار داشت: در مجموع داوری خوب بود و داور در این بازی اشتباه مهمی نداشت که نتیجه بازی را تغییر دهد. داور دوندگی خوبی داشت و در نشان دادن اخطار‌ها و آوانتاژ‌ها به خوبی عمل کرد.

وی اشاره کرد: البته داور در گرفتن زاویه صحیح باید خودش را تقویت کند. در برخی از صحنه‌ها داور مشخص بود که زاویه کوری دارد. در برخی از جدال‌های هوایی به دلیل زاویه کوری که داور داشت، خطا گرفته نشد.

این کارشناس داوری اضافه کرد: در یکی دو مورد نیز خطا مقابل کمک داور دوم اتفاق افتاد که این داور تصمیم درستی نگرفت. این کمک داور در حد و اندازه بازی امروز نبود. همچنین یک مورد در کرنر هوادار وجود داشت که کمک داور اعلام کرد توپ از زمین بیرون رفته و داخل آمده است که این موضوع از لحاظ فیزیکی امکان‌پذیر نیست.

عسگری در پایان درباره اعتراض‌ها به داوری تصریح کرد: این اعتراض‌ها همیشه هست و به نوعی وارد خون فوتبال ما شده است. یک داور با این اعتراضات مماشات می‌‌کند، ولی داوری دیگر برخورد سخت دارد. این موضوع باعث شده است اعتراضات در هر حالی وجود داشته باشد. در مجموع کار داور در این بازی خوب بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l55pe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال به دنبال حفظ رکورد 100 درصد پیروزی برابر هوادار
آیا ساکت الهامی این بار از آبی ها شکست می خورد؟